Vil du representere et internasjonalt varemerke innen retail?

  • Heltid
  • OSLO, NORGE
  • Publisert: 1 måned siden
  • 23. april 2025

Vi i Footprint søker nå flere proaktive og ansvarsfulle ansatte som skal utvikles til å bli våre neste bedriftsrådgivere. I rollen som bedriftsrådgiver vil du inngå i et resultatorientert team med konkret ekspertise på retail. Du vil blant annet bidra med innsalg av nyheter og kampanjer til ledere innen dagligvare. Vi ser etter modige innselgere over telefon som har ambisjoner om å "klatre" karrierestigen og som ønsker praktisk erfaring med salg. Vi ser etter deg som liker utfordringer og tør å bevege seg utenfor sin egen komfortsone for å lykkes. 

I samarbeid med kjente nasjonale og internasjonale varemerker bistår Footprint med salg og distribusjon mot dagligvare, kiosk, bensin, storhusholdning og faghandel i Norge. I hverdagen vil ditt fokus ligge på å være en god representant for varemerket, gi korrekt informasjon og sikre mersalg. Du må trives i et ungt og fremoverlent miljø, med hektiske hverdager hvor vi "gunner på" for å nå våre team-mål, og levere de beste resultatene til våre kunder.

Arbeidstider vil være mandag- fredag kl. 08:00- 16:00. Det er mulighet for å jobbe både fulltid og deltid, men det forventes at du kan jobbe minst to ganger i uken. 

Hvorfor jobbe i Footprint? 

  • I rollen representerer du store, kjente og internasjonale varemerker, som vil være gull verdt på CV-en. 
  • Du jobber mot etablerte samarbeidspartnere 
  • Relevant erfaring og god utvikling innen salg og varehandel
  • Et inspirerende og kompetent arbeidsmiljø med høy følelse av fellesskap 
  • Fast timelønn
  • God opplæring og tett oppfølging
  • Gode utviklingsmuligheter i Footprint på sikt
  • Mulighet for rekruttering videre til kunder på sikt

 
Arbeidsoppgaver:

  • Mersalg mot eksisterende kunder i dagligvarehandelen, kiosk, bensin og faghandel
  • Sikre distribusjon av kjente produkter i butikk
  • Sikre økt kjennskap til avtalt planogram
  • Innsalg av kampanjer
  • Etablering av nyheter i markedet
  • Loggføring og bruk av CRM
  • Være den profesjonelle og ansvarsfulle ambassadøren for våre viktige kunder

 
Kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Ydmyk, positiv og proaktiv
  • Trigges av suksess
  • Elsker salg og komfortabel med å bruke telefon som arbeidsverktøy
  • Gode kommunikasjonsevner på telefon og e-mail
  • Grunnleggende IT-kunnskaper (Excel, Word, Powerpoint)
  • Sulten på muligheter

 

Dersom dette virker interessant, ønsker vi en prat med deg! Registrer CV/søknad ved å trykke på knappen "søk her".

 
 

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted