Vil du kombinere teknisk kompetanse med administrativt arbeid i et spennende industrimiljø?

Personalhuset Haugesund

Vi søker nå en strukturert og engasjert medarbeider til et spennende oppdrag som teknisk innkjøper i en fremoverlent bedrift, med solide røtter innen elektro- og automasjonsfaget. Her blir du en viktig støttespiller i prosjektene og får en sentral rolle i å sikre at riktige deler og materiell er på plass til rett tid. Trives du i et miljø med høy teknisk kompetanse og varierte arbeidsdager? Da vil vi gjerne høre fra deg!

Dette er et langvarig oppdrag med gode muligheter for fast ansettelse for rett person.

Hva vil du gjøre?

  • Bestille, behandle og følge opp ordrer, og sikre at de ankommer i tide og i henhold til spesifikasjoner
  • Bistå prosjekter med råd og supplering av riktige deler og materiell, samt være kontaktpunkt for eventuelle spørsmål
  • Opprette og vedlikeholde gode relasjoner med leverandører
  • Delta i kontrakts- og avtaleforhandlinger

Hvilken erfaring ser vi etter?

  • Fagbrev som elektriker og industriell eller maritim kompetanse er ønskelig
  • Erfaring fra innkjøp og logistikk er en fordel
  • Evne til å kommunisere godt på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig

Hvem er du?

  • Du ønsker å jobbe i en teknisk-administrativ stilling
  • Du bidrar til gode løsninger og resultater
  • Du tar eierskap til prosesser og prosjekter
  • Du jobber systematisk, holder oversikt og trives i et arbeidsmiljø med tidvis høyt tempo

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted