Vil du hjelpe oss å løse tekniske utfordringer, styrke våre kunders kompetanse? Vi gir deg gode utviklingsmuligheter!

  • Heltid
  • TRONDHEIM, NORGE
  • 18. desember 2025

Elotec er i vekst! Med mange nye kunder og prosjekter har vi behov for å utvide vårt supportteam i Trondheim innen hovedfagene brannalarm, nødlys og kameraovervåking og mye mer.

Stillingen passer for deg som er teknisk interessert, tar ansvar og er opptatt av kundetilfredshet og kvalitet. Du kommuniserer godt på norsk, behersker engelsk og setter kunden i fokus. Du liker å løse utfordringer og tilegne deg ny kunnskap og nye ferdigheter. Elektrobakgrunn er en fordel, men teknisk kunnskap og interesse for elektronikk kan veie opp for dette. Du vil få god opplæring, slik at du blir trygg på dine oppgaver.

Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen, ser vi fram til å ta imot din søknad

Dine arbeidsoppgaver er

  • Teknisk veiledning og oppfølging mot våre kunder og samarbeidspartnere

  • Løse tekniske utfordringer per telefon og e-post

  • Sørge for gode kundeopplevelser og tett oppfølging

Vi tilbyr deg

  • Konkurransedyktige betingelser og forsikringsordninger

  • Herlige kolleger som alle brenner for et godt arbeidsmiljø

  • Muligheten til å påvirke et selskap i vekst

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver

For nærmere opplysninger og en uforpliktende samtale, ta kontakt med Supportleder, Kristian Rønning på e-post: kristian.ronning@elotec.no, eller telefon: 484 09 930

Alle henvendelser behandles konfidensielt.

Søknad og CV sendes elektronisk via søknadsknappen. Søknader vurderes fortløpende og innen19. desember 2025.

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted