NovaSolo AS
Arbeidsoppgaver:
- Kundeservice og support på tlf, mail og digitale flater
- Håndtere og løse garanti og reklamasjonssaker
- Gi god produktinformasjon til kunder som henvender seg
- Koordinere kundeoppfølging og intern kommunikasjon
- Oppdatering og oversikt i lagersystem og forventede leveringstidspunkter
Kvalifikasjoner:
- Solid erfaring med kundeservice
- Gode kunskaper om garanti og reklamasjonsbehandling
- Meget god fremstillingsevne på norsk, både skriftlig og muntlig
- Fordel med erfaring fra møbel/interiør-bransjen
- Erfaring fra tilsvarende virksomhet der nærmest alt salg baseres på netthandel
- God erfaring med ordrebehandling
Ønskede egenskaper:
- Du er en serviceorientert relasjonsbygger
- Utpreget løsningsorientert
- Du får myndighet, og du tar ansvar
- Du er strukturert, arbeider effektivt og er opptatt av presisjon
- Du har en empatisk væremåte, men tåler også å det mer pragmatiske når dette er nødvendig.
- Vi søker deg som er omgjengelig, og liker å arbeide sammen med andre mennesker
- Fornøyde kunder er det viktigste for oss, og noen ganger krever det fleksibilitet hos oss for at vi skal nå målene våre
- Det betyr også at det i spesielle kampanjeperioder/messer eller som følge av sesongsvingninger vil kreve fleksibilitet i arbeidstid
Vi tilbyr en god arbeidsplass med fast lønn og ordnede forhold.
Et friskt og trivelig arbeidsmiljø, og massevis av inspirasjon i hverdagen.
Konkurransedyktige betingelser.
Har du spørsmål vedrørende stillingen, ta gjerne kontakt med Stene Lysnes på tlf 46419909