VI SØKER KARRIEREVEILEDERE I GRAN

  • Heltid
  • , NORGE
  • Publisert: 2 uker siden
  • 15. oktober 2025

Arbeidslivsressurs As Avd. Innlandet

Vi gjennomfører jobbsøkerkurs i Granog ser etter deg som brenner for å gjøre en forskjell. I kurset bidrar vi til at mennesker finner sin vei inn i arbeid.

For å lykkes i rollen må du trives med veiledning, undervisning og oppsøkende markedsarbeid. Sammen med engasjerte kollegaer, arbeidsgivere og Nav vil du bidra til å skape et mer inkluderende arbeidsliv.

Dine oppgaver

  • Bidra i kurs og opplæring knyttet til arbeidsliv og jobbsøking.

  • Veilede arbeidssøkere, kartlegge kompetanse og muligheter.

  • Utvikle en markedsstrategi og bygge relasjoner til arbeidsgivere.

  • Ivareta administrative oppgaver, inkludert rapportering til NAV.

Vi ser etter deg som

  • Har relevant erfaring innen veiledning, undervisning, HR eller integrering.

  • Er strukturert, selvstendig og løsningsorientert.

  • Er en trygg og tillitsskapende relasjonsbygger.

Vi tilbyr

  • En meningsfull jobb hvor du ser resultater av innsatsen din.

  • Et inkluderende, lærende og sterkt faglig miljø.

  • Engasjerte og rause kollegaer i et selskap som setter folk først.

Søknaden

Vi ønsker ikke lange søknadsbrev — svar kort på disse tre spørsmålene:

  1. Hva motiverer deg til å søke denne stillingen?

  2. Hva er viktig for deg i rollen som veileder?

  3. Hvordan vil du bruke tidligere erfaring hos oss?

Praktisk informasjon

Kurset starter i oktober eller november og varer i 8 uker. Vi søker to karriereveiledere: én i 100 % stilling og én i 50 % stilling. Vi intervjuer kandidater fortløpende.

Søknader sendes til: vegard.soberg@arbeidslivsressurs.no

Spørsmål?

Kontakt:

Vegard Søberg, Avdelingsleder Jobbsøkerkurs Innlandet

✉️ vegard.soberg@arbeidslivsressurs.no 458 86 360

Jobbsted