Tønsberg kommune Huset mitt
Virksomhet Boliger for psykisk helse og miljøarbeid i Tønsberg kommune, HUSET MITT, tilbyr tjenester til mennesker med ulike funkjonsvariasjoner.
Vi har årsturnus med mulighet for langvakter både ukedager og helger.
Huset mitt:
- Huset mitt er et borettslag. Beboerne er eiere, familiene/vergene styrer borettslaget
- Det er etablert gode samarbeidsstrukturer for beboerne og deres familier
- Beboerne har varierte behov og ønsker i sin hverdag
- Fokus på aktiviteter ute og inne gjennom hele året
- Artikler i Tønsbergs blad (+) om Huset mitt:
Selvbestemmelse og mestring er viktige verdier i vårt arbeid, og vi jobber hele tiden for å finne mulige løsninger for at våre beboere skal ha en meningsfull hverdag.
Vi er en flott personalgruppe med tverrfaglig kompetanse. Hvis du trives med utfordringer og varierte arbeidsoppgaver, er det kanskje du som er den vernepleieren eller sykepleieren vi ønsker med på laget vårt.
Hovedarbeidsoppgaver:
- Målrettet miljøarbeid med utvikling og oppfølging av faglige tiltaksplaner
- Dokumentasjon og bruk av fagsystemet CosDoc Samarbeide med pårørende/verger og andre instanser, inkl. samarbeidsmøter/ansvarsgruppemøter
- Veiledning, opplæring og undervisning til kollegaer
- Oppfølging av aktuelle lovverk, herunder arbeid med HOTL §9
- Bidra til å opprettholde og videreutvikle faglig og god standard
Kvalifikasjonskrav
- Norsk autorisasjon som vernepleier eller sykepleier
- Digitale ferdigheter
- Gyldig politiattest må leveres før ansettelse
Ønskede kvalifikasjoner
- Førerkort
- Interesse for å veilede andre
- Interesse for forbedringsarbeid
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Løsningsorientert
- Strukturert og ansvarsbevisst
- Utøve et godt medarbeiderskap
- Viser raushet og ønske om å gi «det lille ekstra» til beboerne, pårørende og kollegaer
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Lønn etter gjeldende tariffavtale. I Tønsberg kommune starter vernepleiere på minst 8 års ansiennitet
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Hyggelige og engasjerte medarbeidere i et trivelig arbeidsmiljø
- Faglige og personlige utviklingsmuligheter – bl.a med faglig nettverk i virksomheten og årlige fagdager i godt samarbeid med foresatte slik at flest mulig ansatte har mulighet til å delta
Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i hht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge vil søkeren varsles om dette.
Kommunen ber aldri om kontaktinformasjon eller kontoopplysninger i rekrutteringsfasen, verken over SMS, e-post eller i brev via Digipost.
Link til søknadsskjema: Søk her