Brakar AS
Vi søker etter en kreativ, utadvendt og engasjerende kommunikasjonsrådgiver, som vil få ansvar for både innholdsproduksjon og digitale kundetjenester. Du liker å tenke de lange linjene og har samtidig nese for å produsere bra innhold til mange ulike flater, eks målrettet annonsering i facebook/Instagram, Snapchat og Google Ads/YouTube. Du har allsidig kommunikasjonserfaring og en god verktøykasse for innholdsproduksjon. Vi trenger deg som brenner for å skape gode kundeopplevelser.
Vi kan tilby deg en spennende mulighet med mange varierte arbeidsoppgaver. Vi er en fremoverlent bransje i forhold til teknologi i et spennende fagmiljø. Du vil få muligheten til å påvirke våre reisendes hverdag med nye mobilitetstilbud og være tett på kundene.
Teamet du skal jobbe sammen med er opptatt av at alle får være med på påvirke og de er også opptatt av å spille hverandre gode. Du vil også få ansvaret for planlegging og gjennomføring av tiltak som bidrar til bedre kundetjenester.
Engasjement minimum 12 måneder med oppstart så fort som mulig.
Oppgaver i stillingen:
- Produsere innhold til ulike kanaler.
- Digital markedsføring
- Drift og utvikling av digitale kundetjenester og nettsider/sosiale medier
- Sentral rolle i formidling av avviksinformasjon og hendelser i trafikken.
- Kontakt og oppfølging av reklamebyrå
- Pressemeldinger og kontakt mot media
- Bidra til å sikre en helhetlig merkevare- og kundeopplevelse på tvers av kanaler og målgrupper.
- Rapportering og analyse av trafikk og bruk av digitale kanaler.
- Søkermotoroptimalisering og brukertesting.
- Oppfølging av CRM, chat og liknende kundekanaler
Dine kvalifikasjoner og erfaring:
- Bachelor/Master med relevant fagkrets: kommunikasjon og digital markedsføring.
- Elsker alt digitalt og ikke være redd for å ta ansvar for den mer «tekniske» delen av jobben.
- Du er en kreativ innholdsprodusent med fokus på kundens behov
- Stålkontroll på digitale flater/sosiale medier.
- Du kan formidle innhold på en god, redaksjonell måte.
- Innsikt/erfaring fra mobilapplikasjoner
- Brukerinnsikt og bestillerkompetanse.
- Erfaring fra arbeid i grensesnittet kommunikasjon/teknologi
- Har du grafisk kompetanse er det en fordel
- Det er en fordel med erfaring fra strategisk planlegging for innhold til web og sosiale medier, samt veiledning av bidragsytere
Personlige egenskaper vi ønsker at du har:
- Du er selvgående og evner å drive deg selv fremover med stor gjennomføringskraft.
- Du har gode samarbeidsevner og liker å kaste ball/diskutere frem gode løsninger
- Du ser hva som er viktig og er flink til å prioritere.
- Du er strukturert og organisert.
- En god penn og gode norskkunnskaper er en selvfølge.
Brakar AS tilbyr en utfordrende, selvstendig og attraktiv stilling i et uformelt miljø. Med stillingen følger en konkurransedyktig lønnspakke for den rette kandidaten. Det vil selvsagt bli gitt en solid intern opplæringsperiode, slik at du blir godt kjent med selskapet og kollektivbransjen.
Alle søkere vil få svar og blir kontaktet forløpende. Alle søknader behandles konfidensielt -også overfor oppdragsgiver om ønskelig.
Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte Senior Advisor i Randstad: Beate Hæhre Jørgensen på 400 21 492 eller beate.jorgensen@randstad.no