Avdeling Aust/Vest - Klepp kommune
Er du glad i utfordringer, framtidsrettet, raus og modig? Da kan det være deg vi er på jakt etter.
For tiden har vi ledig stilling som sykepleier i hjemmetjenesten Klepp kommune i 80-100% stilling, med mulighet for fast.
Hjemmetjenesten gir tjenester til brukere i hele Klepp kommune. Vi har bred kompetanse sammensatt av flere ulike yrkesgrupper, og er opptatt av å gjør hverandre gode. Du vil samarbeide med blant annet helsefagarbeidere, pleiemedarbeider, demens koordinator, kreftsykepleier, hverdagsrehabilitering, fastleger, spesialisthelsetjeneste.
Visjonen i Klepp kommune er "Med blikk for alle", og dette ligger til grunn i alt vi gjør. Hjemmetjenesten byr på spennende og varierte arbeidsoppgaver. Fokuset vårt er at brukerne skal bli bo trygt hjemme så lenge som mulig. Vi jobber systematisk med forbedring og utvikling av tjenesten. Hjemmetjenesten har en sammensatt brukergruppe med et bredt spekter av diagnoser og hjelpebehov.
Vi ønsker å være en arbeidsplass der du får brukt din kompetanse, der det er kjekt å være på jobb, med engasjerte kollegaer og stor takhøyde.
Arbeidsoppgåver
– Gi helse- og omsorgstjenester, som for eksempel ulike prosedyrer, sår stell, palliasjon og legemiddelhåndtering
– Omsorg og pleie i tråd med gjeldende lovverk og krav til kvalitet
– Helhetlig ivaretakelse av brukernes grunnleggende behov.
– Ansvar for dokumentasjon, og oppdatering av bruker sin journal etter gjeldende lovverk, i journalsystemet CosDoc
– Samarbeid med pårørende og andre instanser
– Primær- og sekundærkontakt ansvar
– Veilede studenter
– Oppfølging av velferdsteknologi som brukes i tjenesten
Kvalifikasjonar
– Autorisert sykepleier, HPR nummer oppgis i søknaden.
– Førerkort klasse B
– God digital kompetanse og erfaring med velferdsteknologi
– Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne legges ikke ved søknad, men sendes snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse i stillingen.
– For søkere med annet morsmål enn norsk, kreves norskferdigheter på minimum nivå B2. Dokumentasjon vedlegges søknaden.
– Vi ber om at du laster opp attester og vitnemål i PDF-format samen med søknaden din. Utenlandske vitnemål må være godkjent av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir) hkdir.no/utdanning-fra-utlandet. Utenlandske attester må være oversett til et skandinavisk språk eller engelsk. Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.
Personlege eigenskapar
Du liker å jobbe sammen med andre og bidrar til godt samarbeid
Du er fleksibel, tar ansvar og stiller opp når det trengs
Du møter brukere med respekt og ser ressurser hos den enkelte
Du jobber strukturert og finner løsninger når utfordringer oppstår
Du er pålitelig og tar oppgaver og ansvar på alvor
Du bidrar til et trygt og hyggelig arbeidsmiljø
Du kommuniserer godt med både brukere, pårørende og kollegaer
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
Vikariat tilling i 80-100% stilling med oppstart så snart som mulig
– Langvakter hver 4. helg
– Gode kollegaer med fokus på et faglig utviklende miljø
– Gratis parkering
– Muligheter for faglig utvikling via relevante kurs og intern undervisninger
– Gratis svømming i Klepphallen for ansatte, ved gitte tider
– Bedriftskunstforening
– Gode pensjons- og forsikringsordninger (https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt)
– Lønn etter kvalifikasjoner
Kontaktinformasjon
Ingvild Gabrielsen Byrkjedal, avdelingsleiar, +47 41080316
Arbeidsstad
Olav Hålandsveg 8
4351 KLEPPE
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar: Klepp kommune
Referansenr.: 5046710983
Stillingsprosent: 100%
Vikar
Startdato: 01.02.2026
Sluttdato: 31.01.2027
Søknadsfrist: 15.12.2025