Møre og Romsdal tingrett
Om stillinga
Som saksbehandlar får du arbeide med eit breitt spekter av oppgåver, som å førebu, tilretteleggje og etterbehandle saker. Arbeidet utførast i tett samhandling med øvrige saksbahandlarar og dommarar. I løpet av arbeidsdagen har du kontakt med partar og andre profesjonelle aktørar. Di rolle er viktig; du bidreg til at sakene blir behandla på ein effektiv og profesjonell måte, til det beste for brukarane av domstolane.
Vi har ledig 1-2 faste 100% stillingar som saksbehandler ved rettsstad Ålesund. Ei av stillingane er tiltenkt å jobbe med fagområda; dødsfall/skifte, konkurs, tvangssalg og gjeld. Arbeidsoppgåvene vil kunne endre seg etter domstolen sitt behov.
Arbeidsoppgåver
- Variert saksbehandling innan domstolen sine fagfelt
- Veiledning av, og kommunikasjon med partar, profesjonelle aktørar og brukarar
- Gi brukarstøtte innan digitale og tekniske løysingar
Du må rekne med andre oppgåver etter domstolen sitt behov.
Personlege eigenskapar
- Du arbeider sjølvstendig og strukturert
- Du er løysningsorientert og evner å handtere uforutsette situasjoner med ro og fleksibilitet
- Du yter service og opptrer på ein objektiv og tillitsskapande måte overfor partane i sakene
- Du er kvalitetsbevisst og nøyaktig
- Du har gode samarbeidsevner og bidreg til eit godt arbeidsmiljø
- Du trivst med ein travel kvardag med mange ulike oppgåver og mange baller i lufta
Kvalifikasjonar
- Bachelor innan relevant utdanningsløp, gjerne innan juss, offentlig forvaltning og/eller administrasjon
- Relevant yrkeserfaring, fortrinnsvis innan offentleg saksbehandling eller advokatverksemd, kan kompansere for høgare utdanning
- God formuleringsevne på norsk, både munnleg og skriftleg
- IKT-kompetanse og interesse for å ta i bruk digitale løyningar og nytt utstyr er ein fordel
Vi tilbyr
- Ein spanande og inkluderande arbeidsplass med eit viktig samfunnsoppdrag
- Hyggelige kollegaer med høg fagkompetanse
- Moglegheiter for fagleg og personleg utvikling
- Fleksibel arbeidskvardag med fleksitid og moglegheit for heimekontor
- Medlemskap i Statens pensjonskasse, som har ein av Noregs beste pensjonsordningar
- Lønn fastsett etter Hovudtariffavtalen i staten som førstekonsulent. Frå lønna vert det trekt 2% innskot til Statens pensjonskasse
Domstolen legg vekt på breidde og mangfald i arbeidsmiljøet og oppmodar kvalifiserte kandidater til å søkje uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsevne.
Spørsmål om stillinga
Spørsmål om stillinga eller domstolen kan rettast til administrasjonssjef Anna-Lena Gulliksen, telefon 99 37 92 52. Opplysningar om domstolen finn du på www.domstol.no.
Søknad med CV, kopi av vitnemål og attestar sendast via www.jobbnorge.no.