Saksbehandlar ved rettsstad Ålesund

  • Heltid
  • ÅLESUND, NORGE
  • Publisert: 6 timer siden
  • 17. mai 2025

Møre og Romsdal tingrett

Om stillinga

Som saksbehandlar får du arbeide med eit breitt spekter av oppgåver, som å førebu, tilretteleggje og etterbehandle saker. Arbeidet utførast i tett samhandling med øvrige saksbahandlarar og dommarar. I løpet av arbeidsdagen har du kontakt med partar og andre profesjonelle aktørar. Di rolle er viktig; du bidreg til at sakene blir behandla på ein effektiv og profesjonell måte, til det beste for brukarane av domstolane.

Vi har ledig 1-2 faste 100% stillingar som saksbehandler ved rettsstad Ålesund. Ei av stillingane er tiltenkt å jobbe med fagområda; dødsfall/skifte, konkurs, tvangssalg og gjeld. Arbeidsoppgåvene vil kunne endre seg etter domstolen sitt behov.

 

Arbeidsoppgåver

  • ​​​​​Variert saksbehandling innan domstolen sine fagfelt
  • Veiledning av, og kommunikasjon med partar, profesjonelle aktørar og brukarar
  • Gi brukarstøtte innan digitale og tekniske løysingar

Du må rekne med andre oppgåver etter domstolen sitt behov. 

 

Personlege eigenskapar

  • Du arbeider sjølvstendig og strukturert
  • Du er løysningsorientert og evner å handtere uforutsette situasjoner med ro og fleksibilitet
  • Du yter service og opptrer på ein objektiv og tillitsskapande måte overfor partane i sakene
  • Du er kvalitetsbevisst og nøyaktig
  • Du har gode samarbeidsevner og bidreg til eit godt arbeidsmiljø
  • Du trivst med ein travel kvardag med mange ulike oppgåver og mange baller i lufta

Kvalifikasjonar

  • Bachelor innan relevant utdanningsløp, gjerne innan juss, offentlig forvaltning og/eller administrasjon
  • Relevant yrkeserfaring, fortrinnsvis innan offentleg saksbehandling eller advokatverksemd, kan kompansere for høgare utdanning
  • God formuleringsevne på norsk, både munnleg og skriftleg
  • IKT-kompetanse og interesse for å ta i bruk digitale løyningar og nytt utstyr er ein fordel

Vi tilbyr

  • Ein spanande og inkluderande arbeidsplass med eit viktig samfunnsoppdrag
  • Hyggelige kollegaer med høg fagkompetanse
  • Moglegheiter for fagleg og personleg utvikling
  • Fleksibel arbeidskvardag med fleksitid og moglegheit for heimekontor
  • Medlemskap i Statens pensjonskasse, som har ein av Noregs beste pensjonsordningar
  • Lønn fastsett etter Hovudtariffavtalen i staten som førstekonsulent. Frå lønna vert det trekt 2% innskot til Statens pensjonskasse 

Domstolen legg vekt på breidde og mangfald i arbeidsmiljøet og oppmodar kvalifiserte kandidater til å søkje uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsevne.

Spørsmål om stillinga

Spørsmål om stillinga eller domstolen kan rettast til administrasjonssjef Anna-Lena Gulliksen, telefon 99 37 92 52. Opplysningar om domstolen finn du på www.domstol.no.

Søknad med CV, kopi av vitnemål og attestar sendast via www.jobbnorge.no.

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted