Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Regnskapsfører / regnskapsmedarbeider

  • Deltid
  • OSLO, NORGE
  • Publisert: 4 uker siden
  • 10. april 2025

ØkoRåd-Vekstra Gruppen

I ØkoRåd Romerike – Axis Regnskap AS er vi i dag 2 ansatte, og har behov for flere medarbeidere for å håndtere dagens oppdragsmengde og kunne påta oss nye oppdrag.

Vi søker etter en person i en mindre deltidsstilling, for så å kunne øke etterhvert som vi får inn flere kunder. I oppstarten vil det være en 20 % stilling, for så å øke denne når vi får flere oppdrag.

Den vi søker må ha erfaring, og kunne jobbe selvstendig med bokføring, avstemming, kunde-/leverandørreskontor, dokumentasjon, mva-oppgaver og klargjøring for årsoppgjør. Samtidig ønsker vi at den vi søker har erfaring med sosiale medier, da vi ønsker å øke vår synlighet. I tillegg blir det noe salgsaktivitet.

Ansvarsoppgaver

  • Skape gode kundeopplevelser for våre kunder

  • Løpende regnskapsføring

  • Oppfølging av egen kundeportefølje

  • Samarbeid med kontoret etter behov

  • Avstemminger og rapportering

  • Sørge for etterlevelse av gjeldende regelverk og standarder

  • Økonomisk rådgivning

  • Salgsaktivitet

  • Oppdatering/innholdsproduksjon for sosiale medier

  • Arbeidsoppgaver kan justeres noe etter kvalifikasjoner og ønsker

Kvalifikasjoner

  • Erfaring med å føre regnskap for andre

  • Gjerne Autorisasjon som regnskapsfører, eller motivasjon og vilje for å bli autorisert.

  • Erfaring fra Tripletex eller Conta

  • Solid kompetanse innen IT og digital økonomiløsning

  • Avansert kunnskap i Excel

  • Gode kommunikasjonsferdigheter

  • God norskkunnskap skriftlig og muntlig er et krav

 Egenskaper

  • Løsningsorientert

  • Selvstendig, nøyaktig og effektiv

  • Utadvendt og omgjengelig med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

  • Samarbeidsvillig holdning med evne til problemløsing

  • Nøyaktig og strukturert arbeidsmetodikk

 

Vi tilbyr

  • Deltidsstilling i fremtidsrettet fagmiljø

  • Hjemmekontor

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver

  • Konkurransedyktige betingelser 

  • Profesjonell utvikling og karrieremuligheter

  • En støttende og inkluderende arbeidskultur

 

Spørsmål om stillingen kan rettes til Ken Myrland Pettersen, tlf. 93809200 / e-post: ken.pettersen@okoraad.no.

 

Ser dette interessant ut? Trykk "søk nå"!