Oppdal kommune Plan og forvaltning
Har du lyst til å arbeide med miljøsaker i Oppdal kommune?
Vi har ledig stilling i 50%.
Stillingen er tilknyttet enhet for plan og forvaltning i Oppdal kommune. Enheten har 22 ansatte og ansvar for landbruk-, miljø- og kulturforvaltning, arealplanlegging, byggesaksbehandling, dispensasjoner, delingssaker, kart og oppmåling, miljøretta helsevern og folkehelse.
Arbeidsoppgaver:
Hovedarbeidsoppgavene er knytta til saksbehandling og rådgivning innen motorferdsel i utmark, verneområder, klima- og energi, biologisk mangfold, naturtyper, kulturlandskap mm.
Kvalifikasjoner:
• Du har primært relevant utdanning på høyskole- eller universitetsnivå.
• Erfaring fra tilsvarende arbeid.
• Kunnskap om saksbehandling etter relevant lovverk.
• Kunnskap om og erfaring med relevante dataverktøy.
• Kjennskap til offentlig forvaltning.
• God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk.
• Førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
Det er viktig for oss at du er positiv, serviceinnstilt og løsningsorientert.
Du må være selvstendig og samtidig ha gode samarbeidsevner.
Du må være strukturert og trives i en travel arbeidssituasjon.
Vi tilbyr:
• 50% fast stilling med snarlig oppstart.
• Lønn etter avtale og arbeidsvilkår etter gjeldende lov og avtaleverk, og pensjonsordning i KLP.
• Gode arbeidstidsordninger (fleksibel arbeidstid og sommertid)
• Vi kan tilby interessante arbeidsoppgaver i et godt og spennende fagmiljø med dyktige, hyggelige og kompetente arbeidskolleger. Enhet Plan og forvaltning er en virksomhet med høy faglig kompetanse, hvor samarbeid på tvers av alle faggrupper står sentralt i det daglige arbeidet. Vi håper du ønsker å være en del av vårt arbeidsmiljø.
Vi gjør oppmerksom på at søkerens navn kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om konfidensiell behandling, jfr. Offentlighetsloven § 25.
Link til søknadsskjema: Søk her