Møre og Romsdal friomsorgskontor
Om stillinga
Møre og Romsdal friomsorgskontor lyser ut ei spennande stilling i forbindelse med at kriminalomsorga skal utvide med gjennomføring av varetekt med elektronisk kontroll.
Du kan lese meir om ordninga ved å klikke her.
Arbeidsoppgåvene vil i hovedsak være knytta til avdeling for elektronisk kontroll, men vil også innebære andre arbeidsoppgåver. Den som tilsettes vil være avdelingsleders avløysar ved ferier og fravær. Stillinga er 100% på dagtid.
Stillinga har utvida søknadsfrist grunna ferieavvikling. Frist 10.08.25
Møre og Romsdal friomsorgskontor har hovudkontor i Molde og underkontor i byane Ålesund og Kristiansund. Tilsaman er det 26 tilsette. Hovedoppgåva til friomsorga er gjennomføring av staff i samfunn.
Arbeidsstad for stillinga er Molde, men reisevirksomheit innad i fylket må påreknas ut fra kvar arbeidsoppgavene er.
Arbeidsoppgåver
- Oppfølging av domfelte som gjennomfører straff med elektronisk kontroll, og særskilt ansvar for personar som skal gjennomføre varetekt med elektronisk kontroll.
- Vurdere om sikta/domfelte er eigna for elektronisk kontroll.
- Samarbeid med politi i forbindelse med gjennomføring av varetekt med elektronisk kontroll.
- Oppgåver knytt til logistikk, koordinering og teknisk utstyr.
- Utarbeiding av personundersøking til bruk i straffesaker.
- Samarbeid med eksterne aktørar og samarbeidspartnerar.
- Avdelingsleiar sin faste avløysar.
Den som blir tilsett, må rekne med endringar i ansvars- og arbeidsområde.
Utdanning og erfaring
Rådgjevar
Du må ha
- relevant høgskule- eller universitetsutdanning på bachelornivå, og 3 års relevant erfaring. Lang, relevant erfaring kan unntaksvis kompensere for manglande formell utdanning
- god munnleg og skriftleg framstillingsevne
- førarkort klasse B
Det er ønskjeleg at du har
- erfaring frå offentlig sakshandsamning
- erfaring med endringsarbeid/arbeid med menneske i ein sårbar situasjon
- erfaring med tverrfagleg samarbeid
Personlege eigenskapar
- har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- har evne til å arbeide sjølvstendig og systematisk
- evne til å jobbe på tvers av fag og avdelingar, omstille seg raskt mellom ulike arbeidsoppgåver
- jobber systematisk, effektivt og nøyaktig
- evne til å planlegge og strukturere ein hektisk arbeidskvardag med mange arbeidsprosessar.
Vi tilbyr
- meiningsfulle oppgåver i ein etat med eit viktig samfunnsoppdrag
- gode pensjons-, forsikrings- og låneordningar i Statens pensjonskasse.
- muligheit for trening i arbeidstida.
- dagtidsstilling med fleksitidsordning.
- Stillinga vert avlønna som 1434 rådgjevar i lønnspenn 564.000,- til 680 000,- Det blir trekt 2 % innskot til Statens pensjonskasse.
Generell informasjon
Kriminalomsorga meiner at inkludering og mangfald er ein styrke. Vi ønskjer oss medarbeidarar med ulik kompetanse, livserfaring og perspektiv for å kunne bidra til ei enda betre oppgåveløysing.
Dersom det er kvalifiserte søkjarar med funksjonsnedsetjing, hol i CV-en eller innvandrarbakgrunn, skal vi kalle inn minst éin søkjar i kvar av desse gruppene til intervju.
Kjenner du deg igjen i ein av desse kategoriane, kan du krysse av i jobbsøkjarportalen vår. Du kan lese meir om krava for å bli vurdert som søkjar i desse gruppene her.
Det må ikkje vere noko å utsetje på vandelen til den som blir tilsett. Dette må dokumenterast med ein uttømmande politiattest før tilsetjing.
Vi gjer merksam på at opplysningar om søkjarar kan bli offentleggjorde sjølv om søkjar har bede om å vere unnateke søkjarlista. Søkjar vil i så fall bli varsla om dette og gjeve høve til å trekkje søknaden.
Den som blir tilsett, må rette seg etter organisasjonsmessige eller andre endringar som blir bestemte om arbeidsområdet.
For spørsmål om elektronisk utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktast på 75 54 22 20.