Personlig assistent – Avdeling for personlig assistanse 

  • Deltid
  • TRØGSTAD, NORGE
  • Publisert: 1 måned siden
  • Det er ikke lenger mulig å sende inn søknad.

Indre Østfold kommune

Om stillingen

Personlig assistanse er en avdeling som organiserer assistansebistand til personer med varierende grad av funksjonsnedsettelse.

Vi søker nå etter assistenter til avdelingen for personlig assistanse. Hos oss vil du få en variert arbeidshverdag hvor du møter flere brukere i løpet av dagen. Tjenestene tilbys og utføres i brukernes hjem, og oppgavene vil være varierte. Du må kunne jobbe både på dag- og kveldstid, men ikke helg eller helligdager. Arbeidstid mellom kl. 05:30 og 18:00. 

Vi ser etter deg som er omsorgsfull og ønsker å bidra til en god og meningsfull hverdag for brukerne. 

Arbeidsoppgaver 

Som personlig assistent hos oss vil du blant annet jobbe med

  • praktisk bistand i hverdagen til brukerne
  • hjelp til personlig stell
  • daglige gjøremål 
  • sosial støtte og være ledsager under aktiviteter 

Andre oppgaver kan tillegges stillingen ved behov.

Om deg

Vi ønsker at du

  • har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • er selvstendig og positiv
  • liker å jobbe selvstendig 
  • liker en variert arbeidshverdag
  • trives å jobbe med mennesker
  • er omsorgsfull, vennlig og har godt humør

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Kompetanse og erfaring

Du må ha

  • førerkort klasse B 
  • gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig

Før du tiltrer i stillingen må du fremvise godkjent politiattest som ikke er eldre enn tre måneder. 

Hos oss får du

  • utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
  • gode pensjons- og forsikringsordninger
  • lønn etter gjeldende lov- og avtaleverk

Ved bruk av egen bil gjøres individuell avtale om kompensasjon i tråd med det til enhver tid gjeldende SGS 1001 – Reiseregulativet.

Har du spørsmål om stillingen, kan du ta kontakt med

Avdelingsleder, Guro Solbrekke 
Telefon: 457 35 764
E-post: guro.solbrekke@io.kommune.no

Enhetsleder, Hege Bakke
Telefon: 975 86 016
E-post: hege.bakke@io.kommune.no

Generelle opplysninger

For å kunne behandle søknaden din på best mulig måte, ber vi deg fylle ut fullstendig CV, samt laste opp attester og vitnemål når du søker. Dokumentasjonen på tidligere praksis og erfaring, er viktig for beregning av din ansiennitet og lønnsplassering ved en eventuell ansettelse.

Søknaden sendes elektronisk via lenken «Søk stillingen» på denne siden.

Har du spørsmål om utfylling av elektronisk søknad, kan du kontakte Jobbnorge på telefon 75 54 22 20.  

Ved søknadsfristens utløp vil en offentlig søkerliste bli utarbeidet. Vær oppmerksom på at søkerens navn kan bli offentliggjort, selv om søker har bedt om unntak. En forespørsel om skjerming må begrunnes i søknaden. Dersom det vurderes at det ikke foreligger en særskilt grunn for unntak, vil søkeren bli varslet om dette. 

Indre Østfold kommune mener det er viktig med mangfold og vi oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke hos oss.