Akasien Begravelsesbyrå AS
Vi tilbyr:
- Et selvstendig, variert, fleksibelt og svært meningsfylt arbeid
- Dyktige, trivelige kollegaer som sammen skaper et godt arbeidsmiljø
- Virksomhet med godt omdømme og dyktige samarbeidspartnere
- Mange givende møter med takknemlige pårørende
Viktigste arbeidsoppgaver/ansvarsområder:
- Planlegge for alle faser av en gravferd
- Dialog med pårørende og våre samarbeidspartnere
- Tilrettelegging og gjennomføring av gravferd (prosjektledelse)
- Klargjøre kjøretøy, utstyr og lokaler for oppdrag
- Varierte oppdukkende saker av praktisk art
- Deltakelse i byråets vaktordning
Vi tror du vil trives og lykkes her dersom du:
- Er reflektert om egne verdier, har integritet og er en god menneskekjenner
- Er profesjonell, representativ, modig og kan håndtere sterke følelser
- Er selvstendig, initiativrik og fleksibel
- Kommuniserer godt, også i krevende situasjoner
- Har minst 5 års arbeidserfaring, og er i god form
- Er god i norsk muntlig/skriftlig. Har førerkort for bil (krav)
Hovedkontoret er på Gjettum, og du forventes å kunne arbeide ved alle våre kontorer.
Bransjeerfaring er ikke noe krav. Kanskje du har erfaring fra eventplanlegging, arrangementsgjennomføring, SoMe, prosjektledelse, menighetsarbeid, helse- omsorgsarbeid, administrativt arbeid, eller har vært hovmester, steward, ambulansearbeider, megler, blomsterdekoratør eller veileder?
Om vår rekrutteringspartner Din Rekruttering AS:
Selskapet leverer rekruttering fra A-Å, inkludert headhunting/search. Med høy servicegrad og arbeidsetikk, samt bruk av DNV-sertifiserte testverktøy, bidrar vi til gode ansettelser for våre oppdragsgivere og kandidater. Vi verdsetter våre kandidaters ressurser og søknader. Gjennom tett kandidat- og kundeoppfølging, samt høy kvalitet, leverer vi rett person, til rett tid og til avtalt pris.