Ønsker du å få en viktig rolle i et internasjonalt forsikringsmiljø?

  • Heltid
  • OSLO, NORGE
  • Publisert: 4 dager siden
  • 12. mai 2025

Vårt  team på Aker Brygge søker etter en engasjert kollega som ønsker å gjøre karriere som porteføljeforvalter.

Hos oss får du muligheten til å jobbe i et profesjonelt, dynamisk og støttende miljø, hvor ingen dag er helt lik – men hvor struktur og systematikk gir deg trygghet i en variert arbeidshverdag. Dette er en stilling for deg som trives med mange baller i luften, men som alltid vet hvilken som må fanges først. Du er typen som liker å ha oversikt, setter pris på tydelige rammer og som klarer å bevare roen når tempoet øker.
 

Hva kan du forvente hos oss?
I AHJ Europe vil du bli en del av et lite, men internasjonalt team med daglig kontakt med vårt kontor i London, samt våre kunder (forsikringsselskaper) og leverandører (reassurandører). Du vil få en rolle med stor bredde og ansvar, men hvor du alltid har støttespillere rundt deg. 
 

Du får varierte og spennende arbeidsdager innenfor følgende områder:

  • Kontinuerlig kommunikasjon og tett oppfølging av våre kunder og internasjonale samarbeidspartnere 
  • Innhenting og tilrettelegging av nøkkelinformasjon som er viktig for vår meglervirksomhet
  • Oversettelse av dokumenter fra nordiske språk til engelsk
  • Registrering og vedlikehold av kontraktsinformasjon i vårt system
  • Støtte til meglere i deres daglige oppgaver
  • Bidra til å utarbeide kontraktsdokumenter og presentasjoner
  • Lage rapporter, analyser og statistikker
  • Enklere økonomioppgaver
  • Delta i eksterne kundemøter, samt delta i konferanser samt reiser til deres HQ i London

Vi ser etter deg som finner glede i struktur, kvalitet og god dialog – og som trives i et miljø hvor du kan kombinere orden med fleksibilitet. Du jobber effektivt og nøyaktig, selv når tempoet er høyt. Du trives med å ta ansvar, har god oversikt og vet hva som bør prioriteres – uten at noen trenger å be deg om det.  Du har gjerne noen års erfaring innen forsikring, salg og markedsføring, økonomi eller administrasjon, og relevant utdanning i bunn. Samtidig oppfordrer vi også nyutdannede med stor interesse for forsikring til å søke – det viktigste er at du har et brennende engasjement og vet at du trives både med relasjonsbygging og administrative oppgaver. Du er trygg på digitale verktøy og ivrig etter å lære deg nye systemer. 

Ønsket bakgrunn:

  • Utdanning innen økonomi og administrasjon (bachelor eller tilsvarende),samt relevant erfaring fra saksbehandling, forsikring eller tilsvarende
  • God systemforståelse og erfaring med MS Office – spesielt Excel og PowerPoint
  • Meget gode språkkunnskaper i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
     

Hvorfor trives de ansatte så godt hos oss?

  • De har en trygg arbeidsplass med høyt faglig nivå
  • Gode utviklingsmuligheter i et internasjonalt nettverk
  • Kontor sentralt plassert på Aker Brygge
  • Et team med høy trivsel, godt samarbeid og flat struktur
  • Spennende og varierte arbeidsdager der du får brukt hele verktøykassen din

Hos AHJ blir du del av et kvalitetsbevisst team hvor trivsel og langsiktighet står i fokus. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, meget gode pensjonsordninger, helseforsikring og et arbeidsmiljø preget av engasjement og samhold. 

Interessert? Hvis dette høres ut som en stilling for deg, gleder vi oss til å høre fra deg! Ta gjerne kontakt med seniorrådgiver Gro Heitmann i Add Persona AS dersom du har spørsmål. Vi vurderer søknader fortløpende, så ikke vent med å sende inn din CV, søknad og vitnemål. Vi ser frem til å ønske deg velkommen til oss på Aker Brygge.

Gleder oss til å høre fra deg !

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted