Økonomi- og lønnskonsulent

  • Heltid
  • VALLDAL, NORGE
  • Publisert: 2 måneder siden
  • Det er ikke lenger mulig å sende inn søknad.

Sentraladministrasjon Fjord kommune

Fjord kommune søkjer dyktig og engasjert medarbeidar med relevant utdanning og erfaring innan rekneskap, lønn og fakturering. Er du glad i å arbeide med tal og har lyst til å vere med på digitaliseringa av økonomifunksjon i Fjord kommune er dette ei stilling du må søkje på. 

Fjord kommune har ledig inntil ei 100% fast stilling som økonomi- og lønnskonsulent frå medio juni 2025, men oppstart tidlegare kan vere aktuelt

Som tilsett vil du ha hovudansvaret for faktureringsarbeidet i kommunen og vil ha oppgåver knytt til rapportering, rekneskap og ikkje minst vere med å løfte oss enda fleire hakk digitalt. I tillegg vil du få ei støttande rolle inn mot lønn der du vil vere stedfortredar for fagleiar lønn. Du vil med det ha faglege oppgåver på dette området også.

Du vil ha ei medvirkande rolle i arbeidsflyt og økonomisk oppfølging ute hos einingane saman med resten av økonomiavdelinga.

Kommunen brukar Visma Enterprise som sitt økonomisystem og du som tilsett vil vere superbrukar i Visma Enterprise Plus. 

  • Økonomikontoret er i dag organisert med ein økonomisjef, fagleiar rekneskap, økonomikonsulent og lønnskonsulent. Avdelinga arbeidar tett med personalavdelinga og er lokalisert på Rådhuset i Valldal. Kommunen har nynorsk som målform. 

Aktuelle kandidatar vert kalla inn til intervju.

Arbeidsoppgåver

  • Fakturering 
  • Lønnsarbeid 
  • Oppfølging av regelverk og rutinebeskrivelsar innan rekneskapsområdet
  • Delta i implementering av digitale og automatiserte løysingar 
  • Delta i profesjonalisering av rekneskapsfunksjonen
  • Opplæring av brukarar i organisasjonen
  • Støtte økonomisjef i saker for administrativ og politisk handsaming
  • Kontakt med revisjon
  • Veilede og gje råd til leiarane i Fjord kommune

Kvalifikasjonar

  • Høgskule-utdanning (bachelor eller høgare) innafor rekneskap og økonomi. 
  • Realkompetanse innafor fagfeltet kan erstatte formell kompetanse
  • Erfaring frå kommunalt rekneskap er ønskeleg
  • God systemkompetanse (visma, MS- produkter osb.)
  • God skriftleg og munnleg framstillingsevne.
  • Digital kompetanse

Personlege eigenskapar

  • Stor arbeidskapasitet
  • Arbeider strukturert og effektivt.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Arbeide praktisk og vere løysingsorientert.
  • Personlege egenskaper vert vektlagt

Vi tilbyr

Vi tilbyr spennande og varierte oppgåver, der vi ønskar å legge til rette for ei fagleg utvikling. Du vil kome til ein arbeidsplass med godt arbeidsmiljø og gode kollegaer. 

Fjord kommune har god pensjonsordning gjennom KLP. Tilsetting vil skje etter gjeldande lover, reglar og tariffavtaler. 

Lønn i samsvar med kompetanse og praksis.

Fleksitid

    Kontaktinformasjon

    Dag Olav Tennfjord, Økonomisjef, +47 97175730

    Arbeidsstad

    Olavsgata 10
    6210 VALLDAL

    Nøkkelinformasjon:

    Arbeidsgivar: Sentraladministrasjon Fjord kommune

    Referansenr.: 4929884460
    Stillingsprosent: 100%
    Fast
    Startdato: 01.06.2025
    Søknadsfrist: 17.03.2025

    Jobbsted