Leiar Tenestekontoret/koordinerande eining

Tenestekontor, Sykkylven kommune

Vi har ledig 100 % fast stilling som avdelingsleiar ved Tenestekontoret og koordinerande eining. Stillinga har personalansvar for 3 årsverk.

Er du ein trygg og tydeleg leiar og ønskjer å vere med på å utvikle strategisk retning for helse- og omsorgsstenestene i Sykkylven kommune? Da kan denne stillinga være noko for deg.

Tenestekontoret si hovudoppgåve er å avklare enkeltpersonar sitt behov for helse- og omsorgstenester, samt vere koordinerande eining for habilitering, og rehabilitering. Tenestekontoret skal utvikle gode tenester, finne gode løysingar i fellesskap, ha fokus på å brukarmedverknad og tverrfagleg samarbeid. Målet er «ei dør inn», der ein sikrar lik behandling og rettstryggleik ved vurdering/tildeling av tenester til alle innbyggjarar, uavhengig av alder.

Arbeidsoppgåver

  • Organisere og leie tenestekontoret og koordinerande eining.
  • Økonomistyring og resultatkontroll.
  • Planleggeing og utviklingsarbeid.
  • Interkontroll og HMS-ansvar.
  • Saksbehandling
  • Vedtaksansvar for helse- og omsorgstenester.
  • Enkeltvedtak etter Lov om helse- og omsorgstenester
  • Ha fokus på koordinering, samarbeid, og samhandling med brukarar, deira pårørande, dei ulike einingane i kommunen, og med eksterne samarbeidspartar.
  • Mottaksadresse for utskrivningsklare pasienter fra sjukehus.

Kvalifikasjonar

  • Vi søkjer ein person med høgskuleutdanning innan helse og sosialfag.
  • Ønkeleg med leiarerfaring og leiar utdanning, evt at du er villeg til å gjennomføre slik utdanning.
  • Kjennskap til relevante lover, foreskrifter og avtaleverk.
  • Relevant kompetanse innan offentleg forvaltning og sakshandsaming er ønskeleg, om ikkje må du vere villeg til å skaffe deg dette.
  • Erfaring med tverrfagleg samarbeid, med gode samhandlingsevner.
  • Evne til å handtere fleire ulike arbeidsoppgåver, og skape god struktur i arbeidet.
  • God IT-kompetanse.
  • Norskkunnskapar med god munnleg og skriftleg framstillingsevne.
  • Vi vil legge vekt på faglege kvalifikasjonar og personleg eignaheit.
  • Førarkort klasse B 

Personlege eigenskapar

  • Har gode kommunikasjonsferdigheiter og relasjonskompetanse.
  • Er tydeleg og målretta
  • Er inkluderande og har blikk for alle.
  • Kan engasjere og innvolvere tilsatte i utviklingsarbeid
  • Er ein samlande og trygg leiar som ivaretek medvirkning og sikrar iverksetting av interne og overordna styringsdokument.
  • Er opptatt av kvalitet og tverrfagleg samarbeid.
  • Er fleksibel, lojal og har godt humør.

Vi tilbyr

  • Ein spanande arbeidsplass med komplekse, varierte og utfordrande arbeidsoppgåver.
  • Vi kan tilby eit godt arbeidsmiljø, med gode moglegheiter for eigenutvikling.
  • Engasjerte og kompetente medarbeidarar.
  • Lønn etter avtale og arbeidsvilkår etter gjeldande avtaleverk.
  • God pensjonsordning og fri ulykkes- og gruppelivsforsikring.

 

Offentlegheit
Vi gjer merksam på at det er offentleg søkjarliste. Unntak frå offentlegheit må grunngjevast jf. offentleglova § 25 andre ledd.

Kontaktinformasjon

Henning Pilskog, Kommunalsjef, 41428558, henning.pilskog@sykkylven.kommune.no

Arbeidsstad

Haugneset 16
6230 Sykkylven

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgivar: Sykkylven kommune

Referansenr.: 4949182956
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 01.09.2025
Søknadsfrist: 27.04.2025

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted