Nordvik Gruppen
Om stillingen
Bilskadeverkstedet vårt i Bodø holder til i Olav V gt. 104. Her har vi et komplett anlegg for taksering, oppretting og lakkering for alle bilmerker.
Hva vil arbeidsdagen din inneholde?
Som vår kunderådgiver vil din arbeidshverdag bestå i:
- Takst av biler.
- Proaktiv oppfølging av kundeportefølje.
- Skape gode kundeopplevelser.
- Rådgiver for Nordvik Bilskade Bodø`s kundeportefølje.
- Booking.
- Fakturering.
- Daglig verkstedplanlegging og deleflyt.
- Daglig oppfølging av våre kunder i disk, telefon og digitale kanaler.
Hvem ser vi etter?
Vi ønsker oss en kunderådgiver som:
- Strukturert, selvstendig og med høy grad av ordenssans.
- Glimt i øyet!
- Ønske om og kan skape gode kundeopplevelser gjennom rådgivning og salg.
- Lyst til å bygge videre en av landsdelens mest suksessfulle bilbedrifter.
- Gode digitale ferdigheter.
- Evne til å være en dynamisk del av et felles team og som evner å være sosial og kreativ.
- Ærlighet og nøyaktighet som en av dine viktigste egenskaper.
- Evne til å takle stress.
- Teknisk forståelse.
Vi setter pris på mangfold
I Nordvik tror vi at mangfold gjør oss sterkere. Vi ønsker medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring og kompetanse. Derfor oppfordrer vi alle kvalifiserte kandidater til å søke, uansett kjønn, kulturell bakgrunn, hull i CV-en eller funksjonsevne.
Hva kan vi tilby deg?
- En trygg arbeidsplass i et familiekonsern med god kultur og lange tradisjoner.
- Et stort nettverk med dyktige fagfolk i en spennende bransje som stadig utvikler seg.
- Dyktige kollegaer og hyggelige kunder.
- Tydelig fokus på helse, miljø og sikkerhet.
- Konkurransedyktige lønn og gode pensjonsordninger.
- God støtte og oppfølging for personlig og faglig utvikling.
Løpende søknadsfrist.
Søknader vurderes fortløpende, og ansettelse skjer så snart vi finner riktig kandidat.