Kontormedarbeider / Back-office

  • Heltid
  • OS, NORGE
  • Publisert: 1 dag siden
  • 9. august 2025

Personalhuset Bergen

Vikariat – Administrativ medarbeider med kundekontakt

Vi søker en strukturert og serviceinnstilt person til et vikariat med varierte administrative oppgaver. Stillingen passer for deg som trives med kundekontakt og liker å holde orden i systemene.

Arbeidsoppgaver:

  • Besvare henvendelser fra kunder på telefon og e-post

  • Sende ut bestillingslister

  • Oppdatere kundeinformasjon (bedriftskunder)

  • Bruke ordresystem og Excel som arbeidsverktøy

  • Generelle administrative oppgaver

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring med kundeservice og administrativt arbeid er en fordel

  • Gode ferdigheter i Excel og digitale verktøy

  • Strukturert, nøyaktig og selvstendig

  • Gode kommunikasjonsevner på norsk, både muntlig og skriftlig

Vi tilbyr:

  • Et hyggelig arbeidsmiljø

  • Varierte oppgaver

  • Konkurransedyktig lønn

  • God oppfølging

Varighet: 6–8 uker (med mulighet for forlengelse)
Arbeidstid: 08:00–16:00 (fleksibelt, mulighet for 08:00–15:00)
Oppstart: Snarest

Er dette noe for deg? Ta kontakt på telefon, eller send oss en kortfattet søknad og CV så snart som mulig – vi vurderer søkere fortløpende!

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted