Kontor – og aktivitetsmedarbeidar

  • Deltid
  • GVARV, NORGE
  • Publisert: 3 uker siden
  • 20. juli 2025

Tjeneste for tilrettelagt aktivitet

Er du ein energisk og sjølvstendig person, då er du velkommen inn i teamet vårt innunder tenesta for tilrettelagd aktivitet.
Tenesta er med på å sikra innbyggjaren i kommunen i alle alder tilrettelagd aktivitet. Vi er organisert innunder Bo og meistring.
Som kontor- og aktivitetsmedarbeidar vil du bli ein del av eitt kreativt team som jobbar med vidareutvikling av tenesten. Hos oss vil du oppleva eitt triveleg fagmiljø der me også er opptekne av å skapa eit godt arbeidsmiljø. Du vil få mange varierte  oppgåvar der samarbeid, nyskaping og eitt heilhetlig tankesett er hovedkvalifikasjonar me ser etter.

Arbeidet har arbeidstid på 37,5 time pr veke (dagtid), men må påreken å jobbe ein ettermiddag/kveld i veka.

Tenesten består av:

  • Furuheim aktivitetssenter (ope for alle)
  • Tanka aktivitetssenter (menneske med demens diagnose)
  • Aktivitetskontakttenesta (støttekontakt/aktivitetskontakt med tilrettelegging inn i aktivitet)

Ved intern omrokkeringer kan andre stillingar bli ledig.

Arbeidsoppgåver

  • Aktivisering og bidra i dagleg drift – i samarbeid med avdelingleiar
  • Oppfølging  og opplæring  av Arbeidspraksis, elevar, språkpraksis, aktivitetskontaktar
  • Kontorarbeid – Profil , Compilo, Websak og dessutan planarbeid, rapporteringar m.m
  • Medikamenthåndtering
  • Pårørende- og brukarkontakt
  • Ved endringar må man påreknas andre arbeidsoppgåver innanfor tenesten

Kvalifikasjonar

Ønska kompetanse

  • Relevant utdanning innenfor helse og omsorg og fagbrev som barne- og ungdomsarbeider.
  • Kompetanse/erfaring innanfor aktivisering og helse
  • Erfaring med saksbehandling

Særskilde krav

  • Krav om politiattest, jf. Lov om Helse og omsorgstjenester § 5-4. Politiattest skal framvisast før oppstart i stilling.
  • Førarkort kl. B

Personlege eigenskapar

  • Glad i ulike type mennesker
  • Samarbeidsvillig
  • Løysingsorientert og fleksibel
  • Strukturert og raus
  • Sjølvstendig i sitt arbeid
  • Kreativ i aktivitetar og arbeid
  • Bidrar til ett godt arbeidsmiljø

Personlege eigenskaper vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

  • E-læringskurset for nytilsette i Midt-Telemark kommune
  • Lønn etter gjeldande lov og avtaleverk
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar

Kopi av vitnemål og attestar lastas opp som vedlegg i webcruiter.

Kontaktinformasjon

Merete Pladsen Schei, Avdelingsleiar, +47 90156021

Arbeidsstad

Holmenvegen 23
3810 Gvarv

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgivar: Midt-Telemark kommune

Referansenr.: 4924238485
Stillingsprosent: 50%
Fast
Startdato: 01.10.2025
Søknadsfrist: 21.07.2025

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted