Adecco Norge AS
Adecco Buskerud leter etter en dyktig kundeservicemedarbeider til et 15 ukers vikariat hos Wennstrom Solutions and Service på Kjellstad næringspark i Lier. Er du en kundeservicemedarbeider med erfaring fra telefon og e-post? Behersker du både norsk og engelsk, muntlig og skriftlig? Har du dokumentert erfaring med IT-systemer som ERP-systemer (IFS), Excel, Outlook, Teams og SharePoint? Da kan dette være muligheten for deg!
Wennstrom Solutions and Service er en ledende aktør innen e-mobility og drivstoffanlegg i Norge. De er kjent for sin høye kvalitet og innovative løsninger, og de er stolte av å kunne tilby sine kunder den beste support og oppfølging. Deres kundeserviceteam på Kjellstad næringspark er dedikert til å sikre en helhetlig kundeopplevelse gjennom samarbeid med salg-, service- og prosjektavdelingene.
Adecco Buskerud søker en kundeservicemedarbeider til et 15 ukers vikariat fra uke 19 til uke 33. Du vil være stemmen utad for Wennstroms kunder, bistå med uforutsette utfordringer og planlagte tekniske oppgraderinger og vedlikeholdsoppdrag. Du vil ha ansvar for support og oppfølging av kundehenvendelser i forbindelse med e-mobility og drivstoffanlegg over hele Norge.
Arbeidsoppgaver:
- Håndtere henvendelser innenfor planlagte tekniske oppgraderinger og servicer, samt ad hoc henvendelser fra bedriftskunder.
- Samarbeid med salg-, service- og prosjektavdeling for å sikre en helhetlig kundeopplevelse.
- Bistå med generell oppfølging av systemer og plattformer, samt ha mersalg på kundebestillinger av lagervarer.
- Lage presise feilbeskrivelser og sende dette videre i serviceapparatet.
- Respondere raskt på innkommende forespørsler til kundesenteret på telefon, epost og nett.
- Løse saker i førstelinje.
- Teknisk support for kunder.
- Ta imot, registrere samt ha mersalg på kundebestillinger på lagervarer.
Krav:
- Erfaring som kundeservicemedarbeider på telefon og mail.
- Flytende norsk muntlig og skriftlig / skandinavisk.
- Beherske engelsk muntlig og skriftlig.
- Dokumentert erfaring med IT-systemer som f.eks. ERP-systemer (IFS), Excel, Outlook, Teams og SharePoint.
- Mulighet for fysisk oppmøte og 100% tilgjengelighet i perioden.
Ønskede ferdigheter / erfaring:
- Stor interesse eller erfaring kan kompensere for manglende utdanning eller kursing.
- Erfaring fra kundeservicemedarbeider i B2B-markedet.
- Erfaring med mersalg.
- Gode kommunikasjonsferdigheter og evne til å bygge relasjoner med kunder.
- Evne til å arbeide selvstendig og ta initiativ.
- Strukturert og organisert arbeidsmetode.
- Positiv innstilling og evne til å håndtere stressende situasjoner.
Søkere vil bli fortløpende vurdert og kontaktet, så søk gjerne snarest. Hvis du er en person som brenner for kundeservice og ønsker å være en del av et dynamisk team, send oss din søknad i dag!
Spørsmål eller annet, ta gjerne direkte kontakt med oppførte kontaktpersoner!