Key Account Manager

  • Heltid
  • LARVIK, NORGE
  • Publisert: 2 uker siden
  • 26. april 2025

Avonova Helse AS, Solutions

Er du en resultatorientert relasjonsbygger med lidenskap for gode kundeopplevelser og forebyggende arbeidsmiljøarbeid? Avonova søker en engasjert Key Account Manager som skal bidra til vekst gjennom mersalg og proaktiv kundeoppfølging.

Avonova er en ledende leverandør av bedriftshelsetjenester i Norge og Sverige. Vi tilbyr Avonova Assist, en innovativ løsning som hjelper profesjonelle arbeidsgivere med å engasjere medarbeidere, redusere sykefravær, og sikre full kontroll på dokumentasjon i henhold til lovverk. Vårt produkt kombinerer et egenutviklet digitalt internkontroll- og HR-system med tjenester innen HR, helse og HMS-arbeid.

Internt hos oss bruker vi Porteføljeansvarlig som tittel på våre Key Account Managers.

Som Porteføljeansvarlig vil du ha oppfølgings- og leveranseansvar på din egen kundeportefølje av Avonova Assist. Du vil være en proaktiv rådgiver, bygge gode relasjoner digitalt, og drive mersalg til vår eksisterende kundeportefølje.

Dine hovedoppgaver:

  • Digital Kundeoppfølging: Gjennomføre regelmessig kundemøter og sikre høy kundetilfredshet.
  • Mersalg: Identifisere og gjennomføre mersalgsmuligheter for å utvide samarbeidet med eksisterende kunder.
  • Relasjonsbygging: Bygge relasjoner ved å forstå kundens behov og tilby relevante løsninger

I rollen som porteføljeansvarlig i Avonova ser vi etter deg som er en sterk relasjonsbygger med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Du har erfaring med mersalg og trives med å hjelpe kundene dine med å avdekke behov og finne de beste løsningene. Gjennom trygg og tillitsskapende rådgivning bidrar du til å skape verdi både for kunden og for selskapet.

Du jobber løsningsorientert og har en høy arbeidsmoral. Med evne til raskt å tilegne deg ny kunnskap håndterer du en hektisk arbeidshverdag med mange baller i luften, samtidig som du arbeider systematisk og målrettet. Du er selvgående og proaktiv, og ser etter muligheter for forbedring både internt og eksternt.
I tillegg har du erfaring med bruk av ulike datasystemer, og du trives godt med Teams som en sentral del av arbeidshverdagen.

Kompetansekrav:

  • Salgserfaring-gjerne innen B2B eller relasjonsbyggende salg
  • Strukturert og selvgående, men også en lagspiller
  • Proaktiv og resultatorientert
  • God teknisk forståelse generelt
  • Beherske norsk muntlig og skriftlig 100%

Kompetanse og kvalifikasjoner som teller positivt:

  • Erfaring med kundekontakt digitalt
  • Beherske engelsk muntlig og skriftlig
  • Erfaring med CRM-systemer

Vi Tilbyr:

  • Avonova Skolen: En introduksjon til våre tjenester og selskapet
  • Arbeidstid fra 08-16, for en god balanse mellom jobb og fritid
  • Grundig opplæring og veiledning i arbeidet med en anerkjent og sterk merkevare
  • Mulighet for personlig utvikling og kompetanseheving
  • En ambisiøs og stabil arbeidsgiver med langsiktige mål
  • Fastlønn provisjon- god belønning for innsatsen du legger ned
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Bli en del av Avonova og bidra til økt produktivitet, bedre helse, og høyere livskvalitet for våre kunder!

Ansettelsesform: Fast ansettelse.

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted