Add Persona AS
I mer enn 125 år har vår kunde utviklet og levert produkter, løsninger og tjenester i Norge som har bidratt til å forme fremtiden. Løsningene inkluderer innovative og bærekraftige teknologier for industri, energi, helse og infrastruktur. På verdensbasis har de over 300.000 ansatte i mer enn 200 land, hvorav mer enn 30 000 er engasjert i forskning og utvikling.
Ønsker du å være med på denne reisen?
Vi søker nå en entusiastisk leveringskoordinator til en midlertidig stilling i vår ordrehåndteringsavdeling.
- Som leveringskoordinator spiller du en nøkkelrolle i å sikre at leveranser til subsea-markedet er komplette og dokumentert i henhold til kundens krav.
- En viktig del av jobben er å utarbeide sluttdokumentasjon (MRB – Material Record Book), som inkluderer testrapporter, materialsertifikater og sporbarhetslister med serienumre for produkter og komponenter.
- Du vil være en del av et team med flere leveringskoordinatorer, samt ordrehåndteringsavdelingen, som består av koordinatorer, planleggere og prosjektkoordinatorer. Leveringskoordinatorene kommuniserer tett med disse funksjonene i avdelingen, og samhandler også med produksjon, lager og ingeniøravdeling etter behov. Du kan også være involvert i i koordineringsoppgaver knyttet til ordreoppfølging, avhengig av behov.
Ansvar:
- Utarbeidelse av sluttdokumentasjon for kunder
- Oppfølging av eventuelle kommentarer og godkjenning av dokumentasjon
- Bidra til planlegging og utførelse av våre leveranser
- Koordinering av forsendelser til kunder – både internt med økonomi og lager, og eksternt med kunder og transportselskaper
Foretrukne kvalifikasjoner og egenskaper:
- Relevant utdanning innen administrasjon eller tilsvarende erfaring
- Erfaring med SAP er en fordel
- Gode engelsk- og norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
- Erfaring med dokumenthåndtering og helst også prosjektkoordinering
- Gode kunnskaper om Word og Adobe (PDF) / PDF-Xchange
- Evne til å jobbe strukturert og nøyaktig og håndtere flere oppgaver samtidig
- Sterke samarbeidsevner og evne til å kommunisere effektivt
For å lykkes i denne rollen bør du kunne håndtere mange aktiviteter i en travel arbeidsdag, samtidig som du forblir strukturert og detaljorientert. Vi ser etter noen som er tilpasningsdyktig og ønsker å bidra positivt til nødvendige prosessendringer.
Vi tilbyr:
Utfordrende oppgaver med gode faglige og personlige utviklingsmuligheter i et spennende og dynamisk miljø preget av høy faglig stolthet og kompetanse.
Om teamet:
Du vil bli en del av av teamet på Bømlo som er en verdensledende aktør innen levering av subsea-instrumenter til olje- og gassindustrien. Vi er omtrent 100 ansatte lokalisert i moderne anlegg på Rubbestadneset.
Personlig vekst:
Vi tilbyr karriere- og utviklingsmuligheter både nasjonalt og internasjonalt, med varierte oppgaver og muligheten til å forme din egen arbeidsdag.
Kan dette være en stilling som kan være noe for deg?
Send inn din CV OG Søknad i dag og bli en del av et faglig dyktig team lokalt på Vestlandet. Ta kontakt om du ønsker å spørre oss om selskapet eller om stillingen.
Gleder oss til å høre fra deg!