Jobbspesialister

Fønix AS søker engasjerte jobbspesialister

Stillingene er organisert i forretningsområdet NAV-leveranser.
Her tilbyr vi arbeidsrettede tiltak på oppdrag fra NAV med mål om at mennesker som står utenfor arbeidslivet kommer i jobb eller tar utdanning, samt at vi tilbyr spesialisert sykefraværsoppfølging. Tiltakene leveres fra våre avdelinger i Sandefjord, Tønsberg, Holmestrand og Larvik, og vi samarbeider tett med både offentlige og private arbeidsgivere for å skape varige løsninger i ordinært arbeidsliv.

Vår suksess bygger på høy faglig kompetanse, relasjonsbygging og et sterkt engasjement for arbeidsinkludering.
Våre jobbspesialister jobber etter prinsippene for Supported Employment og kjennetegnes av målrettet, løsningsorientert og fleksibel innsats – en tilnærming vi vet er viktig for å få mennesker i jobb.

Vi har både faste og midlertidige stillinger som jobbspesialist ledig ved våre avdelinger i Sandefjord og Tønsberg – med mulighet for stillinger også i Holmestrand og Larvik.

Søknader vil bli behandlet fortløpende.

Arbeidsoppgaver

  • Sikre gode resultater ved å få jobbsøkere i jobb.
  • Kartlegging av jobbsøkers kompetanse, mål og muligheter.
  • Utarbeide handlingsplan sammen med jobbsøker.
  • Individuell veiledning av jobbsøker.
  • Bygge og vedlikeholde gode relasjoner med arbeidsgivere for å sikre jobbsøkere god overgang til jobb.
  • Utarbeide rapporter av høy kvalitet.
  • Ha en god og tett dialog med NAV.
  • Bidra i internt utviklingsarbeid.

Kvalifikasjoner

  • 3-årig universitets- eller høgskoleutdanning: gjerne innenfor arbeidsinkludering, veiledning, helse- og sosial, pedagogikk eller annen relevant retning.
    Relevant erfaring fra arbeidsinkludering kan kompensere for kravet om formell kompetanse.
  • Erfaring med karriereveiledning/rådgivning/veiledning og/eller endringsarbeid er en fordel.
  • Må kunne benytte IT-verktøy.
  • Må ha førerkort klasse B og disponere egen bil.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.

Personlige egenskaper

  • Motiveres av å bidra til at andre lykkes.
  • Trygg og tydelig, med god evne til å skape tillit og etablere relasjoner og nettverk.
  • Strukturert og evner å jobbe etter klare mål, både for deltakerens utvikling og i henhold til krav fra Nav og andre samarbeidspartnere.
  • God vurderingsevne, løsningsorientert og fleksibel.
  • Opptrer etisk og profesjonelt, og ivaretar ulike interesser på en balansert måte.
  • God evne til å arbeide selvstendig og i team med gode kollegaer.
  • Skaper og vedlikeholder gode samarbeidsrelasjoner med arbeidsgivere, kollegaer og samarbeidspartnere.

    Egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

Hos oss får du mer enn bare en jobb – du får en arbeidshverdag som engasjerer, utfordrer og gir mening. Vi tilbyr deg:

  • Mulighet til å utgjøre en forskjell for andre.
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Dyktige, inspirerende kollegaer og et sterkt fagmiljø.
  • Stor grad av selvstendighet og fleksibilitet til å organisere din egen arbeidshverdag.
  • Varierte arbeidsoppgaver og tett kontakt med mennesker og arbeidslivet.

Kontaktinformasjon

Hege Norøm, Leder for NAV-leveranser, 906 24 377

Arbeidssted

Skolmar 12
3232 Sandefjord

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Fønix

Referansenr.: 4991728450
Stillingsprosent: 100%
Fast, Engasjement
Søknadsfrist: 10.08.2025

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted