Hyggelige og omgjengelige assistenter ønskes til mitt team!

  • Deltid
  • OSLO, NORGE
  • Publisert: 21 timer siden
  • 25. august 2025

Beskrivelse av stillingen:

Jeg er en kvinne i 30 årene, bosatt i Bydel Bjerke, som trenger assistenter til mitt team. Jeg bor sammen med foreldrene mine, som også bistår meg mye. Jeg er glad i å gå turer, så det er fint om du også trives med det. Jeg trenger assistenter som kan bistå meg i hverdagen, og søker tre personer som har en fleksibel hverdag eller ledig tid ved siden av annen jobb. Jeg søker etter noen som ønsker å bli i jobben en stund. Du må kunne stille opp på relativt kort varsel dersom du ønsker tilkallingsstillingen. Som brukerstyrt personlig assistent får du en variert arbeidsdag i forhold til arbeidstider og arbeidsoppgaver!

Arbeidsoppgaver:

  • Assistere meg ved stell, av/ påkledning etc
  • Matlaging, og diverse andre gjøremål i hjemmet.
  • Være med ut på sosiale aktiviteter og avtaler.


Arbeidstid og stillingsprosent: 

Det er 3 ledige stillinger. De faste vaktene i ukedagene kan også deles opp, dersom du ikke har anledning til å arbeide alle vaktene. Gjerne definer hvilke vakter/stillinger du søker på i søknaden.

  • Ledige faste vakter hver mandag, tirsdag, onsdag og torsdag 
  • 1 ledig helgestilling med arbeid annenhver helg
  • 1 ledig tilkallingsstilling
  • De faste vaktene har arbeidstid fra kl. 16.00-21.00/22.00
  • Tilkallingsstillingen innebærer tilkalling etter avtale, både på hverdager og i helger
  • Tilkallingsvaktene variere i lengde og hyppighet, men er oftest kveldsvakter fra 16.00-21.30.
  • Fleksibilitet er viktig, og vi finner en god løsning sammen

    Egenskaper: 

    • Personlig egnethet og kjemi er viktig, at vi trives i hverandres selskap.
    • Du må være omgjengelig og ha et godt humør.
    • Det er en fordel med erfaring som brukerstyrt personlig assistent, men det er ikke et krav.
    • Du er fleksibel, positiv, strukturert og på utkikk etter en meningsfull jobb

    Kvalifikasjoner:

    • Over 18 år
    • Gode kommunikasjonsevner på norsk
    • Godkjent politiattest. Denne blir innhentet i forbindelse med signering av arbeidsavtalen og skal ikke legges ved søknaden. 

    Hva AssisterMeg tilbyr:

    • Forsikring
    • Kurs og kompetanseheving
    • Støtte til treningsmedlemsskap
    • Tilgang til personalrabatter på utvalgte produkter og tjenester
    • Et godt arbeidsmiljø basert på grunnleggende respekt for den enkelte medarbeider 

    Søknadsfrist snarest.

    Enkel søkeprosess
    Det er ikke nødvendig med en søknad, du trenger kun å svare på noen enkle spørsmål.