HR- og administrasjonsmedarbeider

Sixt

Ønsker du en variert arbeidshverdag der du får bidra innen rekruttering, HR-prosesser og administrativt arbeid i en internasjonal organisasjon i vekst? Hos oss i Sixt Norge får du en sentral rolle i å støtte konsernets HR-arbeid. Stillingen passer for deg som liker å kombinere mennesker og struktur, og som trives i et dynamisk miljø med høyt tempo – samtidig som du håndterer administrativt og rutinepreget arbeid med nøyaktighet.

_____________________________________________________

Oppstart: Etter avtale – intervjuer kjøres fortløpende

Arbeidssted: Sixt Norges hovedkontor – Kjøita 40, Kristiansand

Stillingsprosent: 100 prosent

_____________________________________________________

Arbeidsoppgaver

  • Rekruttering fra A–Å for våre datterselskaper – inkludert kandidatsøk, vurdering, intervjuer og ansettelser (fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør)

  • Faglig rådgivning til konsernets ledere i HR- og arbeidsrettslige spørsmål

  • Utarbeidelse av arbeidskontrakter, stillingsbeskrivelser og implementering av nye ansatte i systemene våre

  • Administrative HR-oppgaver og annet forefallende administrativt arbeid

  • Oppfølging av daglige ledere, samt andre ledere i konsernet

  • Bistand i HR-relaterte prosesser

  • Administrativt HMS-arbeid

  • Identifisering og gjennomføring av forbedrings- og utviklingstiltak

Arbeidshverdagen vil fordeles omtrent 50/50 mellom rekruttering og administrativt HR-arbeid.

Kvalifikasjoner

Vi ser etter en medarbeider med erfaring fra rekruttering og arbeidsrett. Du må være fremoverlent og trives med å bli utfordret i en organisasjon som er i konstant endring. Videre må du være en god menneskekjenner, og være trygg og selvstendig i faget ditt.

  • Høyere utdanning innenfor HR (erfaring kan kompensere for utdanning)

  • Min. 2 års erfaring innenfor rekruttering

  • Evne til å jobbe selvstendig, strukturert og nøyaktig

  • Flytende norsk og engelsk – både muntlig og skriftlig

  • Gode digitale ferdigheter (Microsoft Office, Visma eller tilsvarende systemer)

  • Gode mellommenneskelige ferdigheter

  • Selvstendig, liker å ta initiativ til egne arbeidsoppgaver

  • Evne til å se forbedringspotensialer

  • Trives med administrativt og rutinepreget arbeid

Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som:

  • Er fremoverlent, løsningsorientert og tar initiativ

  • Trives i en dynamisk organisasjon med høyt tempo

  • Er en god menneskekjenner som skaper tillit og trygghet

  • Har øye for detaljer, men også evne til å se helheten

Vi tilbyr

Som ansatt i Sixt Norge vil du være del av en organisasjon med flinke kolleger som alle ønsker å yte det beste for våre kunder. Hos oss møter du et inkluderende og sosialt miljø der vi spiller hverandre gode. Som del av et team vil din innsats utgjøre en forskjell, og verdsettes deretter. Vi har gode trenings- og utvekslingsprogram som alle våre ansatte følger. For den rette vil det også være store utviklingsmuligheter innen organisasjonen. 

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted