Enebakk kommune
Vil du være med på å lage gode arbeidsplassen til 750 dyktige ansette? Da vil vi ha deg med på laget!
Hos oss blir du med i et flott, lite team preget av høyt engasjement og godt humør. Vi søker deg som er en god lagspiller, og som trives med å jobbe administrativt. Du rapporterer direkte til HR-sjef, og samarbeider tett med den kommunale ledelsen i personalspørsmål.
Arbeidsoppgaver
• personaladministrasjon A-Å
• veiledning av ledere i regelverk innenfor personal/HR
• ansvar for personal- og lederhåndbok med sine rutiner og reglementer
• delta i utvikling og implementering av HR-prosesser og digitale systemer
• ansvar som lærlingkoordinator
• bistand med sykefraværsoppfølging
• kvalitetssikre arbeidsavtaler
• andre HR-oppgaver etter behov
Kvalifikasjoner
• minimum 3-årig relevant høyre utdanning på bachelornivå, relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
• kompetanse og erfaring innen personal/HR
• god digital kompetanse
Personlige egenskaper
• god på kommunikasjon og samarbeid
• evne til å arbeide grundig, selvstendig og systematisk
• tillitsvekkende relasjonsbygger
• trives med å jobbe i høyt tempo
Vi tilbyr
Hos oss er det plass til å vokse. Vi satser på din personlig og faglig utvikling og vekst. I en mellomstor kommune vil du ha mulighet til å jobbe med spennende og varierte oppgaver. Vi tilbyr mulighet for hjemmekontor, med ønsker også at du er opptatt av å være fysisk tilstede for å bli kjent med våre ledere og organisasjonen.
Kontaktinformasjon
Berit Albrecht, +47 932 69 970
Arbeidssted
Prestegårdsveien 4
1912 ENEBAKK
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Enebakk kommune
Referansenr.: 4989628582
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 03.08.2025