Har du erfaring innen HR?

  • Heltid
  • , NORGE
  • Publisert: 1 uke siden
  • 19. april 2025

Adecco Norge AS

 

For kunde søker vi nå HR-medarbeider som kan bistå vår kunde fra snarest frem til mars 2026 grunnet permisjon. I denne rollen vil du i hovedsak ivareta personalprosesser, men har du noe erfaring inne lønnsfeltet er dette fint. 

Arbeidsoppgavene dine vil blant annet være:

  • Bistå i personalsaker, inkludert tariff- og arbeidsrettslige spørsmål
  • Registrere og følge opp sykefravær 
  • Planlegging av bemanning og ferieavvikling
  • Oppdatere og vedlikeholde personalregister og personalhåndbok
  • Samarbeid med NAV, bedriftshelsetjeneste, tillitsvalgte og verneombud
  • Bistå med HMS-arbeid
  • Kartlegge, dokumentere og etterleve GDPR
  • Eventuelt bistå mot timelister fra avdelingene

Vi ser etter deg som: 

  • Har god kjennskap til arbeidsmiljøloven og øvrig relevant lov- og avtaleverk
  • Innehar erfaring med HR-arbeid
  • Er trygg i rollen
  • Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Er strukturert, nøyaktig og trives både med rutineoppgaver og nye utfordringer

Her vil du komme inn i et inkluderende og engasjert miljø i et selskap med rundt 500 ansatte. Da dette er et vikariat kan noen av oppgavene tilpasses ut fra din erfaring og bakgrunn, og kan derfor være en fin mulighet å få mer erfaring innen HR-feltet.

Varighet: Snarest – mars 2026
Arbeidstid: 0800-1600
Arbeidssted: Kokstad

Er dette en stilling som passer din erfaring og bakgrunn? Da ser vi frem til å høre fra deg! Søk via link til høyre. 
Dersom spørsmål rundt stillingen, kontakt gjerne Senior HR-konsulent Katrine Grotle, katrine.grotle@adecco.no

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted