Front Desk Manager

  • Heltid
  • SKALAND, NORGE
  • Publisert: 3 uker siden
  • 7. oktober 2025

Senja Reiseliv As

Vi søker en engasjert og serviceorientert Front Desk Manager (FDM) som brenner for vertskap og ønsker å bidra til å skape uforglemmelige gjesteopplevelser.

Hva vi ser etter

Søkere bør ha følgende kvalifikasjoner

  • Erfaring fra resepsjonsarbeid og personalledelse

  • God erfaring med bruk av bookingsystemer, gjerne Visbook eller tilsvarende

  • Erfaring med budsjettarbeid, bemanningsplanlegging og opplæring av ansatte

  • Innsikt i hele kundereisen og evne til å se helheten i gjesteopplevelsen

Høyere utdannelse er fordel, men kan kompenseres med relevant erfaring. Kandidater mør være i alderen 25 år eller eldre. Arbeidsspråk er engelsk.

Arbeidsoppgaver

  • Lede og utvikle et resepsjonsteam med et bredt spekter av oppgaver

  • Utfolde deg i en spennende og givende vertskapsrolle

  • Være hjertet i organisasjonen for kommunikasjon og service

  • Bidra til at vi blir blant de beste i landet på gjestereisen og opplevd kvalitet

Vi tilbyr

Arbeidet for Hamn i Senja foregår i et internasjonalt miljø med kunder fra hele verden. I tillegg ligger kontor og arbeidsplass på idylliske Hamn med en natur som tar pusten fra en. Stillingen er utviklende, krevende og spennende. Stillingen inviterer til spennende oppgaver i et tverrfaglig miljø.

Jobbsted