Senja kommune Tekniske tjenester
Om stillingen
Avdeling Bygg og eiendom er underlagt virksomheten Teknisk drift som i tillegg omfatter Vann/avløp, Veidrift/trafikk, Renhold, Boligkontor og Eiendomsutvikling.
Avdeling Bygg og eiendom består av 19 ansatte og har ansvaret for ca. 150 000m2 formålsbygg, samt 160 boenheter som disponeres av boligkontoret.
Du vil, gjennom bruk av digitale verktøy, være med å utvikle nye arbeidsmetoder og prosesser for skape et bredt og fremtidsrettet vedlikeholdsmiljø i avdelingen.
Avdeling Bygg og eiendom, Senja kommune har fast ledig stilling i 100% som fagarbeider, med hovedansvar for sentrumskoler.
Stillingen vil ha oppmøtested Sandvikveien 49 9300 Finnsnes.
Arbeidsoppgaver
- Drift, tilsyn og vedlikehold av bygg og byggetekniske installasjoner.
- Bassengdrift
- Elektronisk rapportering.
- Internkontroll, HMS og myndighetskrav.
- Bistå andre avdelinger på teknisk drift etter avtale med leder.
- Øvrige oppgaver etter nærmere avtaler.
Arbeidsoppgaver:
- Drift, tilsyn og vedlikehold av bygg og byggetekniske installasjoner
- Elektronisk rapportering
- Internkontroll, HMS og myndighetskrav
- Øvrige oppgaver etter nærmere avtaler
Kvalifikasjonskrav:
- Fagbrev innen byggrelaterte fag som automasjon, ventilasjon, elektro, rør, eller byggdrift.
- Gode IKT kunnskaper og evne til å sette seg inn i nye systemer.
- Erfaring ved bruk av elektroniske FDV system og SD anlegg.
- Kunnskap og erfaring fra drift av byggetekniske installasjoner.
- Gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner på norsk
- Førerkort minimum kl. B.
God relevant erfaring innenfor forespurt fagfelt kan i enkelte tilfeller kompensere for fagbrev
Personlige egenskaper:
Senja kommunes verdier er Fremoverlent, Raus og Bærekraftige. Vi søker ansatte som etterlever disse verdiene.
For stillingen søker vi en ansatt som har:
- Struktur- og ordenssans
- Selvstendig og gode samarbeidsevner.
- Evne til å være fleksibel
- Resultatorientert og en positiv serviceinnstilling.
Personlig egnethet vektlegges høyt. Kvinner oppfordres til å søke.
Vi tilbyr:
- En spennende arbeidsplass med komplekse, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
- Et bredt fagmiljø med kompetente medarbeidere
- Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
- Tilsetting etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
- Lønn etter tariff og kvalifikasjoner
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Etter søknadsfristens utløp vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Søknad/CV med minimum to oppgitte referanser, av nyere arbeidsforhold, sendes elektronisk via lenke på denne siden (søk denne stilling).
·
Link til søknadsskjema: Søk her