Er du vår nye Site Manager for å lede våre dyktige servicehelter og skape unike serviceopplevelser hos EY?

  • Heltid
  • OSLO, NORGE
  • Publisert: 1 uke siden
  • 23. april 2025

ISS Facility Services AS

Har du en lidenskap for ledelse og en drivkraft for å levere enestående serviceopplevelser med fokus på bærekraft? Da er dette muligheten for deg!

ISS og EY har et langsiktig Nordisk partnerskap innen Facility services, der vi leverer et bredt spekter av tjenester innen Fagområdene Support, Cleaning, Food og Property. Avtalen leverer rundt 57 ulike servicetjenester innenfor de ulike fagområdene.

Avtalen med EY er en Vested avtale og fungerer som et av ISS sine utstillingsvinduer, og vi jobber kontinuerlig med å utvikle og tilpasse våre tjenester i tett samarbeid med kunden.

Hva vil det si å være Site Manager?

Som Site Manager vil du være en nøkkelperson i å sikre at vi leverer tjenester av høyeste kvalitet i lokasjonene til EY. Totalt 28 lokasjoner på landet med hovedsete på EY sitt hovedkontor i Oslo kalt S7. Du vil lede en organisasjon preget av samarbeid, kompetanse, innovasjon og bærekraft. Du får ansvar for den daglige driften, med et klart mål om å forbedre opplevelsen for kundens ansatte. Rollen gir deg stor frihet til å forme, utvikle og tilpasse våre tjenester i tett samarbeid med kunden og den nordiske organisasjonen. Ditt lederskap vil være avgjørende for å oppnå våre ambisjoner om enestående service og brukeropplevelser på tvers av alle tjenesteområder.

Ditt lederskap vil være avgjørende for å oppnå våre mål og KPI'er om enestående service og driftskvalitet på tvers av alle tjenesteområder. Teamet S7 skal sørge for å skape en helhetlig og minneverdig opplevelse for kunden.

Stillingen er et vikariat for en av våre flotte kollegaer som skal ut i foreldrepermisjon, og varer fra 01. mai 2025 til 01. april 2026.

Gode grunner til å velge oss

  • Viktig lederrolle: Du får et stort ansvar og muligheten til å påvirke og lede våre tjenester hos en av våre viktigste kunder. Dette er en viktig lederrolle der du får et stort ansvar og muligheten til å utgjøre en forskjell.
  • Tillit og frihet: I rollen har du mulighet til å ta ansvar og påvirke hvordan vi videreutvikler våre tjenester. Din innsats gjør en forskjell, både for oss og for kunden.
  • Utviklingsmuligheter: Kontrakten representerer et spennende utstillingsvindu, og rollen som Site Manager er et viktig skritt i en stor organisasjon, som tilbyr et bredt spekter av karrieremuligheter. Vi investerer i din faglige og personlige utvikling gjennom ulike forum.
  • Bærekraft: Vi satser på bærekraftige løsninger og innovative arbeidsmetoder. Hos oss blir du en del av en fremtidsrettet organisasjon som tar bærekraft på alvor.
  • Inkluderende arbeidsmiljø: Hos oss blir du en del av et inkluderende og støttende arbeidsmiljø hvor vi verdsetter samarbeid, respekt og trivsel. Du vil være tilknyttet et Site Manager Forum, med samarbeid på tvers av de nordiske landene.

Hvem er du?

  • Som leder utvikler og leder du andre ledere og servicemedarbeidere, samtidig som du motiverer teamet til å nå definerte mål.
  • Du skaper og vedlikeholder et sterkt partnerskap med kunden for å forstå deres behov, og jobber tett med dem for å levere helthetlige løsninger.
  • Du er opptatt av å identifisere og implementere bærekraftige løsninger, alltid med et blikk for neste initiativ.
  • Du ser alltid etter måter å utvikle og skape enestående opplevelser for kundens ansatte, og er en pådriver for kontinuerlig utvikling og endring.
  • På kontrakten fremmer du samhandling på tvers av teamene, og du bidrar til en dynamisk og fleksibel organisasjon.
  • Du balanserer ulike eksterne og interne interessenter på en effektiv måte.
  • Du en del av et nordisk Site Manager forum og deler gjerne dine erfaringer og beste praksis med de andre site managerne , samtidig som du er åpen for nye idéer og metoder som kan bidra til å forbedre og styrke vår virksomhet.

Kvalifikasjoner

  • Sterke lederegenskaper: Solid erfaring med ledelse, med evne til å motivere, engasjere og utvikle teamet.
  • Erfaring fra servicebransjen: Erfaring fra tilsvarende stilling hvor høy servicegrad står sentralt.
  • Kundeforståelse: Evnen til å lede etter EY og ISS sine verdier og prinsipper, forstå kundens behov og styre leveransen i tråd med dette, er avgjørende for suksess.
  • Kompleksitet: Evne til å navigere komplekse organisatoriske strukturer og tilpasse seg et dynamisk arbeidsmiljø.
  • Utdanning: Bachelorgrad eller annen relevant utdanning er ønskelig, men ikke et krav.
  • Språk: Gode kommunikasjonsevner i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.
  • System- og rapporteringsverktøy: Komfortabel med bruk av ulike system- og rapporteringsverktøy.

Bli med på å forme fremtidens arbeidsplass i en organisasjon som setter kvalitet, bærekraft, serviceopplevelser og partnerskap høyt!

«Shape the future with confidence»

Oppstart mai 2025 og søknader vil bli behandlet etter utløpt frist. Ved spørsmål ta kontakt med Tove Mette Halvorsen, tove.mette.halvorsen@no.issworld.com

Hos oss er det enkelt å søke – last opp din CV, svar på noen spørsmål, og du er registrert. Vi ønsker deg lykke til!

Hos oss er det enkelt å søke – last opp din CV, svar på noen spørsmål, og du er registrert. Vi ønsker deg lykke til!

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted