Randstad AS
Er du en erfaren leder med lidenskap for logistikk og optimal vareflyt? Vi søker deg som vil styre og videreutvikle vår innkjøpsprosess og bidra direkte til økt lønnsomhet i divisjon Butikk.
Rollen har særlig uavhengig stilling. Du vil rapportere til Sjef Kategori & Innkjøp.
Rollen er et vikariat.
DIN ROLLE OG HOVEDANSVAR
Som Leder Innkjøp Butikk er hovedmålet å sikre optimal vareflyt i verdikjeden, fra bestilling til levering. Du vil lede et team på to eller flere fagpersoner/støttepersonell.
Viktigste arbeidsoppgaver:
-
Personalansvar: Leder et team med fokus på coaching og koordinering.
-
Vareflytstyring: Følge opp og optimalisere vareflyten for hele porteføljen (standard, sesong, kampanje).
-
System og Automatikk: Overvåke og sikre funksjonalitet i automatisk vareforsyningssystem til butikk.
-
Forbedring & Lønnsomhet: Kontinuerlig forbedre prognoser, beholdning, systemstøtte og ta selvstendig initiativ til å forbedre leverandørporteføljen.
-
Rapportering: Følge opp og rapportere på leveransepresisjon, servicegrad, kvalitet og avvikshåndtering.
-
Kvalitet & HMS: Styrke kvalitetsfokus og forbedre HMS-resultater i egen avdeling.
Målet: Sikre rett vare til rett tid, med optimal mengde.
KRAV TIL KOMPETANSE
Vi ser etter deg med solid faglig bakgrunn og ledererfaring.
-
Utdanning: Bachelorgrad (Økonomi og/eller Vareforsyning).
-
Erfaring: Minimum 2 års erfaring innen vareforsyning.
-
Ledelse: Dokumentert ledererfaring er et krav.
-
Kompetansenivå: Generalist.
-
Språk: Gode kommunikasjonsevner i norsk og engelsk (skriftlig og muntlig).
PERSONLIGE EGENSKAPER
Du er en leder som er:
-
Nøyaktig og detaljfokusert.
-
En sterk teambygger og engasjert.
-
Tilpasningsdyktig og har høy gjennomføringsevne.
-
Innovativ og initiativrik.
VI TILBYR
En viktig og innflytelsesrik stilling på Lillestrøm, hvor du får en sentral rolle i å forme selskapets verdikjede og bidra direkte til økt lønnsomhet.
Søk i dag!