Deco Systems AS
Sentrale arbeids- og ansvarsområder:
• Totalt ansvar for vårt lager i Sandefjord, og alle aktiviteter her.
• Bestilling av varer fra Europa
• Utsendelse av varer til hele Norge og Sverige både til byggeplasser, butikker og private.
• Kommunikasjon og samarbeidet med Norske og utenlandske transportører i forbindelse med frakt og fortollinger.
• Kommunikasjon og samarbeidet på Engelsk med våre Belgiske, Polske og Tyske produsenter om bestillinger, frakt og fortolling
• Overordnet ansvar for firmaets lagerbeholdning og bestillingsrutiner.
• Ansvar for den interne digitale prosessen og våre programmer rundt dette.
Kvalifikasjoner:
• Det er ønskelig med høyere utdanning innen logistikk.
• Solid erfaring fra ledelse av lager/logistikktjenester og relevant fagbrev kan kompensere for manglende utdanning.
• Erfaring med personalansvar.
• Erfaring med frakt og fortolling.
• Økonomisk forståelse.
• Du må ha gode kommunikasjonsferdigheter skriftlig og muntlig på både norsk og engelsk.
• Fordel med erfaring fra byggebransjen/byggevarehus.
Ønskede egenskaper:
• Du må like å lede og utvikle mennesker
• Du er etterrettelig og nøyaktig i ditt arbeid
• Du er flink til å sette deg inn i bedriftens interne systemer, og følger gjerne etablerte prosedyrer
• Du liker å dele kunnskap og bidra til videreutvikling av bedriftens lager/logistikkoperasjoner
Vi tilbyr:
• En spennende og utfordrende lederstilling i en bedrift i utvikling og vekst
• Gode kontorfasiliteter på Pindsle i Sandefjord
Har du spørsmål vedrørende stillingen, ta kontakt med Stene Lysnes tlf 46419909 for en hyggelig prat.
For å søke stillingen følger du link som tar deg til vår kvalitetssikrede kandidatportal.
Søknadsfrist: Snarest
Vi behandler søknader fortløpende.
Det er ønskelig med rask tiltredelse.