Familie og helse, Gausdal kommune
Vi søker en dyktig avdelingsleder til vårt kommunale legesenter!
Gausdal legesenter er kommunalt drevet med 6,5 legeårsverk i tillegg til LIS1-lege og helsesekretærer. Alle ansatte har fast arbeidstid og jobber på fastlønn. Gausdal har felles kommuneoverlege med flere andre kommuner i regionen. Legesenteret ligger i tilknytning til kommunehuset på Segalstad Bru.
Arbeidsoppgaver
Lederoppgavene vil omfatte:
- Daglig drift av legesenteret
- Personalansvar for leger og helsesekretærer
- Økonomioppfølging
- Deltakelse i lederfellesskapet i kommunen
- Samarbeid med interne og eksterne helsetjenester
- Helsefaglige oppgaver på lab/i skranke ved behov.
Kvalifikasjoner
- Du må være godkjent sykepleier eller ha annen relevant helseutdanning
- Ledererfaring er ønskelig
Personlige egenskaper
- Du har et positivt menneskesyn, og dette kommer tydelig til uttrykk.
- Du er en tydelig og synlig fagperson og leder som bygger positive relasjoner, veileder dine medarbeidere og oppleves som åpen og inkluderende.
- Du samarbeider innad i legetjenesten og med andre tjenester på en måte som skaper trygghet og bidrar til godt samarbeid.
- Du er løsningsorientert og fleksibel, og trives med en variert arbeidshverdag.
- Du har interesse for arbeidsgiverrollen, og er en dyktig organisator.
- Du har blikk for helheten, og evner å utvikle legetjenesten i tråd med mål og strategier for Gausdal kommune.
Vi tilbyr
- En spennende og utfordrende stilling ved et moderne legekontor.
- Konkurransedyktige betingelser.
- Pensjonsordning gjennom KLP.
- Et godt arbeidsmiljø med sterkt fokus på faglighet og utvikling.
Kontaktinformasjon
Sølvi Bergset, Enhetsleder, +47 90769449
Arbeidssted
Vestringsvegen 8
2651 Østre Gausdal
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Gausdal kommune
Referansenr.: 4991775140
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 15.08.2025