Byggmakker
Byggmakker har bransjens mest serviceorienterte og kunnskapsrike medarbeidere. Har du lyst til å bli vår nye kollega?
Kundene opplever at vi tilbyr den beste kundeservicen og våre dyktige medarbeidere samt inspirerende og oversiktlige varehus med en rekke digitale løsninger sørger for dette. Nå ønsker vi deg med på laget som vår nye salgsleder for butikken.
Vi ser etter deg som har stor interesse og erfaring innenfor salg og salgsledelse. I tillegg må du ha en personlighet som bidrar til samhold og teamarbeid. Har du også produktkunnskap innenfor vår bransje er det en fordel. Din faglige bakgrunn kan derfor være så mangt, men vi setter som krav at du som person er: Tilpasningsdyktig, utadvendt, trives med salg/salgsledelse og ses på som en god intern og ekstern relasjonsbygger. Det er også viktig for oss at du har et sterkt ønske om å lykkes sammen med dine kollegaer i å videreutvikle vårt varehus videre.
Din arbeidshverdag vil være variert og spennende og inneholde en rekke elementer innenfor salg, rådgivning, relasjonsbygging, kundebehandling.
Arbeidsoppgaver:
- salg og rådgivning av varehusets produkter til forbruker- og proffkunder
- ansvar for gjennomføring og oppfølging av kampanjer
- optimalisering og utvikling av varesortiment
- planlegging og gjennomføring av varetelling
- yte god service og kundebehandling
- benytte PDA, kasse eller andre verktøy i tråd med våre rutiner
- bidra med varepåfylling ved behov
- bidra til enhver tid å ha salgsklar avdeling
- varetellinger, orden og ryddighet iht. rutiner
- mottak og kontroll av varer
- ansvar for gjennomføring og oppfølging av kampanjer
- bidra til å skape en inspirerende og salgsfremmende butikk
Kompetanse og ønskede egenskaper:
- du har erfaring og egenskaper innen salg og ledelse
- erfaring innen salg/butikkdrift/retail. Gjerne fra vår eller tilsvarende teknisk bransje
- gå foran som et godt eksempel og være en dyktig motivator som evner å lede andre til suksess
- resultatorientert og handlekraftig med en operativ lederstil
- selvstendig, systematisk og målrettet.
- stor arbeidskapasitet og trives i alle deler av daglige butikkdriften
- opptrer i tråd med organisasjonens verdier, arbeidsprinsipper og ledelsesprinsipper
- ønske om å hele tiden utvikle egen kompetanse og ferdigheter, samt ta medansvar for egen videre utvikling
- markedsorientert "kremmer" med god økonomiforståelse
- fortrolig med bruk av data/IT som arbeidsverktøy
-
god muntlig og skriftlig formidlingsevne
Vi tilbyr:
- arbeidstid etter gjeldende turnus
- en spennende stilling som med faglig og personlig utvikling
- konkurransedyktig lønn, pensjons- og forsikringsordninger
- arbeid hos en av Norges sterkeste merkevarer
- trivelig, uformelt og inspirerende fag- og arbeidsmiljø
- personalrabatter
- frihet under ansvar
Generell informasjon:
Vi gjennomfører intervjuer fortløpende, så synes du dette ser spennende og interessant ut, håper vi du sender oss søknad og CV snarest mulig. For spørsmål ta kontakt med Byggmakker avd Geitanger v/ Varehussjef Andrius Zulpa, tlf 99 21 89 85
Vi ser frem til å motta din søknad!
Våre arbeidsprinsipper
Våre arbeidsprinsipper handler om å: vise vei, ta ansvar, holde det vi lover og være åpen, ærlig og direkte.
Vi har en grunnverdi som består av å tenke: Kunde og kvalitet – i alt vi gjør.
Det er hyggelig om du kjenner deg igjen i våre arbeidsprinsipper og grunnverdi.
Byggmakker er også opptatt av miljø og flere av våre varehus er Miljøfyrtårn-sertifisert. Tiltaket er et ledd i arbeidet med å tilfredsstille de forventninger våre kunder og samarbeidspartnere har til vårt miljøengasjement.