Biltema Norge AS
Vi søker butikkmedarbeider til en 80% stilling i varehuset vårt Biltema Haugesund med oppstart august 2025 – stillingen omfatter kasse og kundeservice
I Biltema tilbyr vi deg som butikkmedarbeider en variert arbeidshverdag i vårt varehus sammen med hyggelige kolleger. Som butikkmedarbeider jobber du sammen med engasjerte kolleger for å skape gode handle opplevelser for våre kunder. Vi tilbyr opplæring i produkter og Biltemas konsept ved oppstart.
Som medarbeider i Biltema er din oppgave å fremme Biltemas visjon, grunnprinsipper og følge opp kunder i henhold til kjedens mål og konsept. I Biltema jobber vi etter verdiene enkelhet, sparsommelighet, handlekraft, orden og fleksibilitet. For å lykkes i stillingen som butikkmedarbeider forventer vi at du kan identifisere deg med våre verdier og at disse preger ditt arbeid i varehuset.
Som butikkmedarbeider i Biltema Norge AS vil dine sentrale oppgaver være:
- Kundebehandling
- Kassearbeid
- Delelager/kundeservice
- Reklamasjoner
- Varepåfyll og rydding i butikk
- Skape gode kundeopplevelser i varehuset
- Følge opp og etterleve Biltemas konsept og rutiner
- Holde seg oppdatert på aktuelle kampanjer
Kvalifikasjoner:
- Gjerne mekanisk/teknisk bakgrunn
- God produktkunnskap innen en eller flere av våre produktkategorier er en fordel
- Butikkerfaring eller annen salgserfaring
- Gode kommunikasjonsferdigheter
- Interesse for salg og gode kundeopplevelser i butikk
- Ryddig og strukturert
- Du er i god fysisk form, da hverdagen består av en del tunge løft
- Du er effektiv, engasjert og har stå-på-vilje
Arbeidsstedet vil være ved vårt varehus i Haugesund, og stillingsprosenten er 80 %. Du vil følge en fast turnus med arbeidstid i henhold til varehusets åpningstider. Det må påregnes arbeid både dag og kveld, samt annenhver helg.
Grip muligheten til å bli vår nye butikkmedarbeider, send din søknad allerede i dag! Vi intervjuer fortløpende!