Beauty Mall Bogstadveien søker assisterende butikkleder

  • Heltid
  • OSLO, NORGE
  • 23. desember 2025

Beauty Mall Bogstadveien As

STILLINGSBESKRIVELSE OG ARBEIDSOPPGAVER

Midlertidig ansettelse: Ansettelsen er en midlertidig prosjektstilling i perioden 05.01.2026 til 31.03.2026 med mulighet for forlengelse.

Stillingsprosent: 100%

Stillingsnavn: Assisterende butikkleder

Er du en inspirerende leder med lidenskap for skjønnhet og salg?

Beauty Mall Bogstadveien søker en engasjert og strukturert assisterende butikkleder som ønsker å kombinere ansvar, kreativitet og ledelse i en variert og spennende hverdag. Hos oss får du muligheten til å jobbe tett med både kunder og ansatte, samt gjøre en forskjell hver eneste dag.

Du er en lagspiller som evner å motivere andre, samtidig som du sørger for at butikken fremstår innbydende, inspirerende og profesjonell. Du er ikke bare en dyktig selger, men også en leder som skaper engasjement, resultater og utvikling.

Vi ser etter deg som har:

  • Du har utdanning og/eller kompetanse innen ledelse eller salg og service (relevant erfaring kan erstatte kravet om utdannelse).

  • Utdanning eller kurs innen hudpleie er en fordel men ikke en forutsetning.

  • Du kan jobbe minst to-tre lørdager i måneden og rullere mellom morgen, mellom – og kveldsvakt i løpet av uka.

  • Du er systematisk, selvstendig og resultatorientert med høy gjennomføringskraft.

  • Du lar deg ikke skremme av fysisk arbeid og går foran som et godt eksempel ved å selge og gjennomføre rutineoppgaver i butikken

  • Har ledererfaring fra bransjen og kan vise til oppnådde mål og resultater. Har du erfaring fra å jobbe i en butikkjede kan det være en fordel.

  • Har interesse for markedsføring, innholdsproduksjon, koreansk hudpleie og kosmetikk.

  • Har meget god skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk og engelsk.

  • Er strukturert og liker å ha varierte arbeidsoppgaver.
  • Brenner for å skape en butikk som kunder elsker og der ansatte trives.
  • Ønsker å utvikle selskapet videre og ser viktigheten av et godt lærings- og arbeidsmiljø.
  • Har grunnleggende økonomisk forståelse og kunnskap om arbeidsmiljø, arbeidsrett og sykefraværsoppfølging.
  • Har gode IT-ferdigheter og kan bruke våre digitale verktøy og Officepakken.
  • Er målrettet, strukturert, blid, vennlig og profesjonell.
  • Er interessert i salg og skjønnhetsprodukter, og motiveres av å jobbe i et selskap med høyt tempo.
  • Utmerker deg i samarbeid og bygger vinnende team og relasjoner.

Om stillingen

Dette er en operativ stilling og variert rolle hvor du hovedsakelig jobber med vanlig butikkarbeid, organisering og ledelse. Likevel, får man også litt ansvar for innholdsproduksjon og markedsføring som gir mulighet for en mer varierende hverdag. Stillingen passer perfekt for deg som ønsker å kombinere kreativitet med praktisk arbeid og samtidig lære mer om innholdsproduksjon, koreansk hudpleie og kosmetikk**.**

Som Assisterende Butikkelder vil du ha ansvar for butikkens daglige drift, dette inkluderer blant annet arbeidsoppgaver som:

  • Økonomisk ansvar : Sikre at butikkens budsjett og resultatmål oppnås, og iverksette tiltak ved avvik. Oppfølging av bruttofortjeneste og kostnader**.**
  • Kampanjeplanlegging: Planlegge og sørge for gjennomføring av kampanjer i tråd med markedsplanen.
  • Personalansvar: Lede og utvikle ansatte, følge opp ansatte i alle faser av ansettelsesforholdet, rekruttere, planlegge bemanning og gjennomføre møter. Oppfølging av lønnsbudsjett. Jobbe tett med teamet for å nå både individuelle og butikkens mål.
  • Læring og utvikling: Ta eierskap til egen og teamets utvikling gjennom kurs og opplæring. Aktiv opplæring og oppfølging i butikk med fokus på salg, rådgivning og service.
  • Arbeidsmiljø: Skape et inkluderende og motiverende arbeidsmiljø der ansatte trives, presterer og utvikler seg i tråd med mål og verdier.
  • Kundeopplevelser: Sikre at både du og dine medarbeidere gir en topp kundeservice og vise ekspertise for alle som kommer innom butikken. Bidra til en kundeopplevelse som er "Best in Class" og sørge for at alle kunder føler seg sett og ivaretatt. Bygge genuine relasjoner med kundene og veilede dem til riktige produkter basert på deres behov og preferanser.
  • Daglig drift av butikken. Sikre at butikken alltid fremstår ren og innbydende i henhold til Beauty Malls standarder for visual merchandising.
  • Bidra til å videreutvikle sikkerhet-og butikkrutiner og forsikre en trygg og god handleopplevelse for kundene. Kontinuerlig forbedre butikkrutiner.

  • Lager og publiser vaktplan

  • Jobber med å øke synligheten til butikken ved å holde eventer, ute — og inneaktiviteter.

  • Håndtere ad-hoc-oppgaver som kan oppstå i butikkdriften, inkludert varepåfylling, kundeservice i travle perioder, og støtte til kampanjer og eventer blant annet markedsføring og innholdsproduksjon.
  • Andre ad-hoc oppgaver
  • Markedsføring:
  • Lage, koordinere og ha ansvar for innhold til våre kanaler, som videoer, artikler, blogginnlegg og nyhetsbrev.
  • Bidra med kreative ideer og innhold til sosiale medier (Instagram, Facebook, TikTok m.m.).
  • SEO-optimalisering og enklere analyse av trafikk og kampanjer.

Vi tilbyr:

  • Muligheten til å lede, coache og utvikle ditt eget team.
  • Praktisk erfaring innen innholdsproduksjon  og markedsføring.
  • Mulighet til å bygge en portefølje innen innholdsproduksjon og markedsføring.
  • Kunnskap om koreansk hudpleie og kosmetikk
  • Et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø. Et arbeidsmiljø med fokus på samarbeid, mangfold og inkludering.
  • Et arbeidsmiljø med fokus på samarbeid, mangfold og inkludering.

Høres dette ut som noe for deg?
Send inn din søknad til Fiona.Nguyen@beautymall.no og bli en del av Beauty Mall Bogstadveien — en arbeidsplass der du får vokse, inspirere og lede med lidenskap!