Gamvik kommune
Om stillingen
- Gamvik kommune har ledig stilling som arkivmedarbeider.
Arbeidsoppgaver
- Organisere og vedlikeholde fysiske og digitale arkiver.
- Registrere og katalogisere dokumenter.
- Håndtere forespørsler om tilgang til arkivert materiale.
- Sikre at arkivsystemene er oppdaterte og i samsvar med gjeldende lover og forskrifter.
- Bistå med utvikling og implementering av arkivrutiner og -prosedyrer.
- Betjene servicekontoret
- Saksbehandling innen områder delegert til servicekontoret
- Sekretær for politiske utvalg
- Stillingen er underlagt kontorlederen
Kvalifikasjonskrav
- Relevant utdanning innen arkiv- og informasjonsvitenskap eller tilsvarende er ønskelig, men ikke påkrevd.
- Det er ønskelig med erfaring fra offentlig virksomhet.
- Det er ønskelig, men ikke påkrevd, med erfaring med arkivarbeid og dokumenthåndtering.
- Gode generelle IT-ferdigheter, helst innen arkivsystemer og databaser.
- Nøyaktig og detaljorientert arbeidsstil.
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Vi tilbyr
- Selvstendig og utforende arbeid
- Svært god pensjonsordning i KLP
- Lønn i hht tariff
- Fordeler ved å bo i Finnmark, blant annet skatt og lån i lånekassen – se Innsatssonen (tiltakssonen) i Finnmark og Nord-Troms – regjeringen.no
Øvrige opplysninger
Søknad samt CV leveres elektronisk via jobbnorge.no. Vitnemål, attester og lignende sendes kun etter oppfordring, og originaler eller bekreftede kopier av vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.
Vi gjør oppmerksom på at det vil bli utarbeidet en offentlig søkerliste etter at søknadsfristen er ute. Søkere som ønsker at søknaden blir behandlet konfidensielt, bes opplyse om dette og grunngi det særskilt i søknaden. I henhold til offentlighetslovens § 25, 2. ledd kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.