Administrasjonsmedarbeider – Persontransport

  • Deltid
  • RÅDAL, NORGE
  • Publisert: 23 timer siden
  • 25. august 2025

Bergen Maritime Services As

Vi søker en strukturert og løsningsorientert administrasjonsmedarbeider til vårt kontor i Bergen. Du vil være bindeleddet mellom kunder og sjåfører, og ha en sentral rolle i den daglige driften. Stillingen passer for deg som liker høyt tempo, kommunikasjon og variasjon i arbeidsoppgaver.

Hva vi ser etter

Vi ser etter deg som trives i et hektisk miljø, som tar ansvar og som har god kontroll – også når ting skjer fort. Du er strukturert og løsningsorientert, og du kommuniserer tydelig både med kunder og kollegaer. Du er trygg på telefon og e-post, og håndterer flere oppgaver samtidig uten å miste oversikten.

Du liker å være den som får ting til å flyte og som sørger for at både kunder og sjåfører får rask og presis informasjon. Du er fleksibel, pliktoppfyllende og samarbeider godt med andre, men jobber også selvstendig når det trengs.

Erfaring fra transport, logistikk, kundeservice eller kontorarbeid er en fordel, men ikke et krav – vi vektlegger riktig innstilling og vilje til å lære.

Arbeidsoppgaver

  • Mottak og registrering av transportbestillinger på telefon og e-post

  • Koordinere og formidle informasjon til sjåfører

  • Holde oversikt over kjøreplaner og ruteendringer

  • Kundekontakt og oppfølging

  • Bistå med øvrige kontoroppgaver ved behov

  • Dagvakt (08-16), Kveldsvakt og sovende nattevakt (16-08),

  • Helg (fredag 16:00 – mandag 08:00)

Vi tilbyr

  • Varierte og utfordrende arbeidsdager.

  • Muligheten til å være en del av et dedikert og kompetent team.

  • Et godt arbeidsmiljø og mulighet for videre utvikling.

  • Lønn etter avtale.

Jobbsted