FAQ’s

Jobbsøkere

  • Du oppretter en jobbsøker-profil ved å klikke på "registrer" øverst på nettsiden og velge "jobbsøker" i registrerings-menyen
  • Klikk på "ledige stillinger" i den øvre menyen for å se ledige stillinger.
  • Gå til "Min profil" og deretter "Innstillinger." Velg ønskede kriterier for jobbvarsler, og vi sender deg e-postoppdateringer basert på dine preferanser.
  • Du kan laste opp din CV og søknad når du søker en jobb. Når du har funnet en jobb du ønsker å søke på, trykker du på "søk på denne stillingen", du vil da få opp søknads-menyen hvor du kan laste opp ønskede dokumenter. Vi anbefaler å bruke din digitale CV.
  • Klikk på ønsket stillingsannonse, og du vil finne kontaktopplysninger og søknadsinstruksjoner der.
  • Ja, det er gratis for jobbsøkere å opprette profil og søke på stillinger.

Arbeidsgivere

  • Registrer en bedriftskonto, deretter klikk på "legg ut en stilling» og følg trinnene".
  • Logg inn på din bedriftsprofil, klikk på "Legg ut en stilling" og følg trinnene for å opprette en stillingsannonse.
  • Om kort tid vil du ha muligheten til å søke etter kandidater, basert på dine preferanser.
  • Jobbsøkere kan sende inn søknader via nettsiden, og du vil motta dem i din bedriftsprofil under "Søknader."
  • Klikk på ønsket søknad i din bedriftsprofil for å se kontaktinformasjonen til jobbsøkeren.
  • Ja, du vil få tilgang til søkeresultater basert på dine stillingsannonser i din bedriftsprofil

Har du sjekket vår FAQ, men ikke funnet svar på spørsmålet ditt? Ikke nøl med å kontakte oss på e-post: post@karrieretorget.no. Vi er her for å hjelpe deg!