Adm TFF, Hamar kommune
Tjenesten for funksjonshemmede (TFF) er en del av helse- og mestring i Hamar kommune. Det gis tjenester til innbyggere i alle aldersgrupper, fra barn og unge og til voksne med ulike utfordringer knyttet til nedsatt funksjonsevne.
TFF består for tiden av 16 tilrettelagte bofellesskap, 2 avlastningsenheter og ett arbeid- og aktivitetssenter. I tillegg gis det tjenester til innbyggere som bor i egne eide/leide leiligheter utenfor bofellesskapene.
Vi søker nå etter engasjerte og motiverte ledere, som vil være med å ruste oss mot fremtidige utfordringer innen helse- og omsorgstjenesten. Med på laget får du dyktige ansatte med bred kompetanse og erfaring.
Arbeidsoppgaver
- Det helhetlige ansvaret for å lede, kontrollere, utvikle og drifte enheten i tråd med overordnede målsettinger
- Tilrettelegge for systematisk styring og ledelse, kvalitetssikring og videreutvikling innenfor tjenesten
- Sikre tverrfaglig samarbeid internt og eksternt
- Økonomi- og personalansvar for eget ansvarsområde
- Sikre helhetlig og effektiv drift og ressursbruk i eget ansvarsområde
- Aktiv deltakelse i ledergruppen for tjenesten, for å planlegge, gjennomføre, utvikle og korrigere virksomheten
- Skape konstruktivt samarbeid, samt gode relasjoner til ansatte, pårørende, frivillige og andre faglige instanser.
- Arbeid med innovativ tjenesteutvikling og annet relevant utviklingsarbeid
Kvalifikasjoner
- Barchelor innenfor helse- og sosial eller pedagogiske fag
- Videreutdanning innen ledelse, eller påbegynt lederutdanning
- Ledererfaring
- Forståelse for økonomiske rammer og effektiv drift
- Beherske IKT – verktøy
- Arbeids- og oppholdstillatelse
Personlige egenskaper
- Du har tillitsbasert lederstil og setter retning, inspirerer og koordinerer for å oppnå resultater gjennom andre
- Du er tydelig og handlekraftig leder, og evner å prioritere
- Du er fleksibel, utviklingsorientert, og står godt i endringer
- Du har stor arbeidskapasitet, og er ambisiøs på vegne av deg selv og organisasjonen
- Du skaper gode relasjoner og nettverk, og samhandler lett med andre
Vi tilbyr
- Et godt og spennende arbeidsmiljø med varierte arbeidsoppgaver
- Et lederansvar med dedikerte medarbeidere
- Opplæring og veiledning
FELLES FOR ANSATTE I HAMAR KOMMUNE:
- Lønn etter sentrale og lokale avtaler
- Hamar kommune er en IA-bedrift og prioriterer bedriftsinternt attføringsarbeid
- Arbeidstakere ansettes i Hamar kommune på de vilkår som fremgår av lover, reglement og tariffavtaler, herunder medlemskap i KLP
- Den som tilsettes må før tiltredelse gi bekreftede opplysninger om tuberkuloseforhold/tuberkulinstatus og MRSA-status på eget skjema som vedlegges tilbud om stilling
- Fra 1. januar 2017 kreves politiattest for alle som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Attesten må forevises før tiltredelse
Kontaktinformasjon
Beate Nyhus, Virksomhetsleder, 95971411
Arbeidssted
Vangsvegen 52
2317 Hamar
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Hamar kommune
Referansenr.: 5013179416
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 12.10.2025