Konsulent

Hjemmetjenesten, Lier kommune

Er du strukturert, serviceinnstilt og trives i en rolle med mye ansvar og mening? Ser du etter en variert og spennende arbeidshverdag?
Da ønsker vi i hjemmetjenesten Lier å ha deg med på laget! 

Vi har for tiden ledig en 80% fast stilling som konsulent, med stor mulighet for å utvide til 100%. 

Hjemmetjenesten i Lier er samlokalisert med base på Lierskogen, nær Liertoppen kjøpesenter. Hjemmetjenesten besår av tre avdelinger inndelt etter geografisk tilhørighet. Vi yter helsetjenester av forskjellig omfang og karakter til innbyggere i alle aldersgrupper. Vi er opptatt av utvikling og helseteknologi blir en stadig større del av vår hverdag.

Som konsulent blir du en del av et faglig sterkt team.  Vi jobber aktivt for en utviklende og helsefremmende arbeidsplass. Vi ser etter deg som kan identifisere deg med og skape innhold sammen med gode kollegaer i tråd med Lier kommunes verdier åpen, tilgjengelig og etterrettelig.

Arbeidsoppgaver

  •  Arbeidsavtaler
  •  Fakturering
  •  Lønn- og personalmeldinger
  •  Postregistrering
  •  Telefonhåndtering
  •  Arkivering 
  •  Anskaffelser
  •  Diverse kontorfaglige oppgaver knyttet til den daglige driften og andre forefallende oppgaver

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev i kontor og administrasjon
  • Annen relevant utdanning innen administrasjon, økonomi eller merkantile fag
  • Erfaring med fakturering 
  • God digital kompetanse og erfaring med relevante systemer
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Gode dokumentasjonsferdigheter
  • Du er serviceinnstilt
  • Erfaring med Visma profil/økonomi/lønn og arkivsystem

Det er ønskelig at du har:
Bred erfaring med fagsystemet Visma Profil, Visma økonomi/lønn og Elements

Personlige egenskaper

  • Du er god til å organisere og prioritere arbeidsoppgaver
  • Du jobber systematisk og effektivt
  • Du er detaljorientert og sørger for at arbeidet ditt er korrekt og av høy kvalitet
  • Du har en positiv holdning og er opptatt av å yte god service til både kolleger og brukere
  • Du er tilpasningsdyktig og kan håndtere endringer og uforutsette situasjoner på en rolig måte
  • Du er motivert for nye arbeidsoppgaver og trives med en hektisk arbeidsdag
  • Du må kunne arbeide selvstendig / være selvgående.
  • Du må evne å se behov som dukker opp, finne løsninger og håndtere mange baller i luften
  • Du må ha gode samarbeidsevner 
  • Vi ønsker oss en person som er raus og som bidrar til et positivt arbeidsmiljø

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjonsordninger
  • Flott arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
  • Virksomhet med bred tverrfaglig kompetanse
  • Kollegial støtte i eget forum for kontorpersonell

 

Andre opplysninger
Arbeidsplassene i Lier kommune skal preges av mangfold og våre medarbeidere skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, kjønnsidentitet, seksuell orientering, religion og etnisk bakgrunn. Lier kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

I Lier kommune må alle som skal arbeide innen helse og omsorg eller med barn, unge og funksjonshemmede fremvise tilfredsstillende politiattest før tiltredelse. Denne fremvises ved tilbud om ansettelse og skal ikke legges ved søknaden.

I henhold til offentleglova kan vi være forpliktet til å offentliggjøre opplysninger om søkere som har bedt om å bli unntatt offentlighet.

Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.

Kontaktinformasjon

Ronny Wettre, Konstituert virksomhetsleder, +47 91625232

Arbeidssted

Drammensveien 185
3420 Lierskogen

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Lier kommune

Referansenr.: 5015424358
Stillingsprosent: 80%
Fast
Søknadsfrist: 15.10.2025

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted