Assisterende butikksjef til Backstube Globusgården søkes!

  • Heltid
  • DRAMMEN, NORGE
  • Publisert: 2 dager siden
  • 8. november 2025

Backstube Drammen Globusgården

Har du et hjerte for service, liker å inspirere dine medarbeidere, er nytenkende, har masse positiv energi og er dedikert i det du gjør? Da er rollen som assisterende butikksjef på Backstube sannsynligvis noe for deg!

Vi søker assisterende butikksjef til 100% stilling for Backstube Globusgården i Drammen.

Som assisterende butikksjef i vår voksende bedrift har du ansvar for at teamet gleder seg til å gå på jobb, og at alle gjester får en god opplevelse når de besøker oss. Du får muligheten til å arbeide i et spennende og aktivt miljø der det er gode utviklingsmuligheter for de som ønsker å være en del av vår reise. Stillingen har avsatt noe tid til administrasjon, men inngår ellers i ordinær drift, inklusiv helgevaktordning.

Hvem er du?

  • Som servicemenneske brenner du for å ta vare på gjester og ansatte samt har evnen til å motivere og utvikle de rundt deg.

  • Du har god arbeidskapasitet og trives med høyt tempo.

  • Du ser løsninger og muligheter, og møter utfordringer med pågangsmot og entusiasme.

  • Du har en profesjonell, tydelig og trygg lederstil og er et godt eksempel og forbilde for teamet ditt.

  • Du er strukturert, ryddig og detaljorientert, og elsker å ta initiativ, ansvar og kommuniserer godt både på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig.

  • Du motiveres av gode økonomiske resultater og ser at dette har en klar sammenheng med kvalitet, service og kunde- og medarbeidertilfredshet.

  • Du har erfaring fra lignende stillinger.

Hva er arbeidsoppgavene dine?

  • Assisterende butikksjef er butikksjefen sin høyrehånd og fungerende butikksjef når butikksjefen er fraværende.

  • Arbeidstid er mellom mandag-søndag fra kl. 05:00-21:00.

  • Sikre et arbeidsmiljø der alle medarbeiderne dine trives godt, utvikles og lykkes i sin rolle

  • Opprettholde høy kvalitet og høyt servicenivå for dine ansatte og gjester

  • Oppfølging, feedback og opplæring av ansatte

  • Drifte og videreutvikle gode arbeidsrutiner

  • Bistå butikksjef i administrative oppgaver. Skiftplanlegging (tilpasset kundestrøm), bestillinger, rapportering og HMS/internkontroll

  • Sikre at avdelingen din driftes lønnsomt i tråd med omsetning

Hva tilbyr vi?

  • En spennende og utfordrende stilling

  • Stort ansvar, og dermed også utviklingsmuligheter og mulighet for medvirkning i en ung bedrift

  • God opplæring.

  • Et dynamisk og internasjonalt arbeidsmiljø med høyt engasjement

  • En selvstendig og variert arbeidsdag

  • Konkurransedyktige betingelser

Oppstart: Snarest / etter avtale

Om du har lest gjennom denne annonsen og får følelsen av at dette virkelig er DEG, er det kanskje akkurat deg vi ser etter!

Vi kaller inn til intervju fortløpende. Tidligere erfaring innenfor kundeservice, salg og ansvar på ledernivå er en fordel, men vi ser også potensiale i alle kandidater og setter personlige kvaliteter høyt. Søknader sendt på e-post vil ikke bli behandlet.

Vi ser fram til å høre fra deg!

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted