Merkantil medarbeider Hjemmetjenesten

  • Heltid
  • BJUGN, NORGE
  • Publisert: 2 uker siden
  • 19. oktober 2025

Ørland kommune har ledig 100 % stilling for merkantil medarbeider i Hjemmetjenesten.

Vil du jobbe i en spennende merkantil stilling innen helse i Ørland kommune, så må du vurdere å søke på denne stillingen.
Fremtidens helsetjeneste vil mangle ansatte med fagkompetanse, og det medfører at vi må tenke nytt. Vi må bruke sykepleierne til sykepleieroppgaver og helsefagarbeideren til helsefagarbeideroppgaver.

I hjemmetjenesten har vi mange administrative oppgaver som nå gjøres av fagpersoner, men som kan utføres av andre. På denne måten får vi sykepleieren og helsefagarbeideren tilbake til pasienten.

Stillingen er administrativt organisert under ambulerende sykepleiertjeneste, men skal jobbe på tvers av alle avdelinger og soner, både på lokasjoner i Bjugn og på Brekstad. Det må påregnes at flere oppgaver tilkommer stillingen og at oppgaver kan endres.
Vi søker derfor en strukturert og serviceinnstilt medarbeider til våre team i hjemmetjenesten.

For nærmere opplysninger om stillingen kan du kontakte:

Enhetsleder Liz Raaken, tlf. 951 60 257

Avdelingsleder Vivian Paulsen, tlf. 906 18 316

                                                                  Velkommen med din søknad!

 

Arbeidsoppgaver

–          Rapportering til Helfo
–          Hovedansvarlig lager, det innbefatter å ha oversikt, bestilling, mottak og påfyll
–          Utkjøring av apotekvarer til pasienter
–          Mottaksfunksjon henvendelser
–          Bestilling av pasientreiser
–          Administrere nøkkelbrikker/adgangskontroll i Intergra
–          Yte service og veiledning til tjenestemottakere og besøkende
–          Administrere bestilling og oversikt av arbeidstøy
–          Innkjøp og bestillinger av matvarer til aktivitetstilbud
–          Innsending av ulike rapporter

Kvalifikasjoner

–          Relevant utdanning innen administrasjon er ønskelig, men ikke et krav
–          Erfaring fra merkantilt arbeid
–          God digital kompetanse og evne til å sette seg inn i nye programmer
–          Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
–          Førerkort
 

Personlige egenskaper

Vi søker deg med personlige egenskaper som:

–          Har gode samarbeidsevner og er serviceinnstilt
–          Er selvstendig og løsningsorientert
–          Er strukturert og nøyaktig
–          Du trives med travle og uforutsigbare dager
–          Du har god fysisk form, da stillingen vil innebære noe fysisk arbeid

Vi tilbyr

–          Fleksibel arbeidstid
–          Lønn- og pensjonsvilkår i henhold til lov- og avtaleverk, samt lokal lønnspolitikk
–          Gode pensjons- og forsikringsordninger

Kontaktinformasjon

Vivian Paulsen, Avdelingsleder, +47 906 18 316

Arbeidssted

Alf Nebbs gate 1
7160 BJUGN

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Ørland kommune

Referansenr.: 5019299767
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 20.10.2025

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted