Senja Reiseliv As
Vi søker en engasjert og serviceorientert Front Desk Manager (FDM) som brenner for vertskap og ønsker å bidra til å skape uforglemmelige gjesteopplevelser.
Hva vi ser etter
Søkere bør ha følgende kvalifikasjoner
-
Erfaring fra resepsjonsarbeid og personalledelse
-
God erfaring med bruk av bookingsystemer, gjerne Visbook eller tilsvarende
-
Erfaring med budsjettarbeid, bemanningsplanlegging og opplæring av ansatte
-
Innsikt i hele kundereisen og evne til å se helheten i gjesteopplevelsen
Høyere utdannelse er fordel, men kan kompenseres med relevant erfaring. Kandidater mør være i alderen 25 år eller eldre. Arbeidsspråk er engelsk.
Arbeidsoppgaver
-
Lede og utvikle et resepsjonsteam med et bredt spekter av oppgaver
-
Utfolde deg i en spennende og givende vertskapsrolle
-
Være hjertet i organisasjonen for kommunikasjon og service
-
Bidra til at vi blir blant de beste i landet på gjestereisen og opplevd kvalitet
Vi tilbyr
Arbeidet for Hamn i Senja foregår i et internasjonalt miljø med kunder fra hele verden. I tillegg ligger kontor og arbeidsplass på idylliske Hamn med en natur som tar pusten fra en. Stillingen er utviklende, krevende og spennende. Stillingen inviterer til spennende oppgaver i et tverrfaglig miljø.