ECOVIS Mobility Services AS
Har du solid kjennskap til arbeidsinnvandring og oppholdstillatelser – og trives med å kombinere regelverksforståelse med praktiske, kundevennlige løsninger?
Hos ECOVIS Mobility Services AS får du en sentral rolle i å hjelpe tredjelandsborgere – det vil si utenlandske borgere fra land utenfor EØS og Sveits – som har fått jobbtilbud i Norge. Du sikrer at alle nødvendige tillatelser er på plass før oppstart, og sørger for at prosessen går raskt, riktig og smidig for både arbeidsgiver og kandidat.
Du vil være bindeleddet mellom arbeidsgiver, offentlige myndigheter og kandidaten, og bidra til en sømløs prosess som både ivaretar regelverket og gir kunden høy verdi. Her får du brukt både din faglige nøyaktighet og din evne til å tenke effektivt og løsningsorientert.
Hovedmålet er å sikre at kandidaten har gyldig oppholdstillatelse før oppstart.
Dine oppgaver
- Håndtere hele søknadsprosessen for oppholdstillatelse hos UDI, samt oppfølging og dialog med politi, skattemyndigheter og arbeidsgivere.
- Sikre korrekt dokumentasjon, proaktiv prosessflyt og løsningsdyktige, effektive løsninger med tanke på kundens behov og tidskritiske leveranser.
- Bistå med praktiske råd som ivaretar både regelverk og kandidaten/arbeidsgivers forventninger.
Ønsket kandidatprofil
- Operativ og kundevennlig, med evne til å balansere regelverk og effektiv fremdrift.
- Erfaring med arbeidsinnvandring, gjerne spesielt fra tredjeland.
- Behersker dialog med UDI, politi, skattemyndigheter og arbeidsgivere.
- Høy integritet og god dømmekraft – kan håndtere forventningspress fra både kunder og lovverk.
- Erfaring fra offentlig sektor (UDI, PU, kommune) eller større private aktører (HR/juridisk/relocation).
- Forståelse for arbeidsgiverperspektivet: sikre strømlinjeformet dokumentflyt, oppstart og kundeverdi.
Hvorfor jobbe hos oss?
- Du blir del av et kompakt og dynamisk mobilt team, med global backing og lokal gjennomføringsevne.
- Du får jobbe operativt tett på kunden, og skape reell leveranseverdi fra dag én.
- ECOVIS tilbyr en kultur preget av rask respons, fleksibilitet og høy servicegrad – med en unik kombinasjon av kompetanse innen compliance og forretningsforståelse
Vi tilbyr
- Konkurransedyktige betingelser og fleksibel arbeidstid.
- Et faglig sterkt og inkluderende arbeidsmiljø i moderne kontorlokaler.
- Varierte og interessante arbeidsoppgaver med mulighet for faglig og personlig utvikling.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Mulighet til å jobbe med spennende internasjonale kunder og prosjekter.
- Tilgang til aksjeprogram med mulighet for investering i selskapets aksjer
Høres dette interessant ut?
Send inn din CV og søknad! Alle søknader behandles konfidensielt. Kontakt rekrutteringsrådgiver Peter Høvik på tlf. 930 90 170 eller send en e-post til peter@wsgs.no om du noen spørsmål vedrørende stillingen.
Vi leser søknader kontinuerlig, og kommer tilbake til deg så snart vi har vurdert profilen din.
Vi ser frem til å motta din søknad!