Gol kommune IKT Hallingdal
Er du strukturert, engasjert og brenn for digital utvikling? Ønsker du å bidra til å styrke oppvekst- og kultursektoren gjennom smarte digitale løysingar? Då kan dette vere stillinga for deg!
Vi ser etter ein digitaliseringsrådgjevar som vil vere med på å utvikle og forbetre digitale tenester i Hallingdalskommunane. Du blir ein del av vårt regionale digitaliserings- og innovasjonsteam, som jobbar tett med leiarar, fagmiljø og samarbeidspartnarar for å sikre gode og framtidsretta løysingar. Som digitaliseringsrådgjevar for oppvekst- og kultursektoren vil du ha særskilt fokus på administrativ og pedagogisk programvare innanfor dette domenet. Har du erfaring og god forståing herfrå, er det deg vi ser etter.
Stillinga er 100 % fast med oppstart etter avtale.
Arbeidsoppgåver
Du vil mellom anna:
- Inngå i team med leiar for digitalisering og innovasjon og regionen sine digitaliseringsrådgjevarar
- Bidra i regionale faggrupper innanfor eigne ansvarsområde, og regionale prosjekt innanfor digitalisering
- Forvalte og prioritere eiga portefølje i samråd med leiar
- Følgje opp kontraktar og leverandørar innan eigne ansvarsområde
- Skaffe, tilpasse og følgje opp nye programmodular og funksjonar
- Utføre prosjekt- og dokumentasjonsarbeid
- Standardisere tenestetilbod og identifisere synergiar på tvers av regionen
- Hjelpe tenestene med å vidareutvikle digitale ferdigheiter ved bruk av systemporteføljen
- Sikre godt samspel mellom kommunar, leverandørar og IKT Hallingdal
Kvalifikasjonar
Formelle krav:
- Høgskule- eller universitetsutdanning innan pedagogikk er føretrekt
- Utdanning innan IKT, økonomi eller administrasjon kan vurderast
- Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglande formell utdanning
- Gode norskkunnskapar, både skriftleg og munnleg
- Førarkort klasse B
Ønskja kvalifikasjonar:
- Kjennskap til kommunal forvaltning, særleg innan oppvekstsektoren
- Erfaring med prosjektleiing og gjerne noko leiarerfaring
- Erfaring med digitale system innan oppvekst- og kultursektroen
- Teknisk forståing og innsikt i systemintegrasjonar
Personlege eigenskapar
Vi ser etter deg som:
- Jobbar strukturert og er løysingsorientert
- Har evne til å koordinere, ta ansvar og vere ein pådrivar – både sjølvstendig og i team
- Er operativ og har god oversikt over fleire samtidige oppgåver
- Forstår samspelet mellom teknologi, menneske og organisasjon
Det blir lagt vekt på personlege eigenskapar.
Vi tilbyr
- Eit uformelt og inkluderande arbeidsmiljø med gode utviklingsmoglegheiter
- Fagleg rettleiing og moglegheit for vidareutdanning
- Svært gode pensjons- og forsikringsordningar gjennom KLP
- Løn og tilsetjing i samsvar med gjeldande avtaleverk (arbeidsmiljølova, KS Hovudavtale og Hovudtariffavtale)
- Moglegheit for heimekontor etter avtale
- Reiseverksemd og fysisk tilstadevering i Hallingdalskommunane må påreknast
Praktisk informasjon
- Gol kommune er vertskommune for stillinga
- Den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månader
- Intervju og tilsetting kan skje fortløpande i søknadsperioden
- Kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista
- Vitnemål og attestar legg du ved søknaden
Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med oss.
Velkommen som søkjar – vi gler oss til å høyre frå deg!
Link til søknadsskjema: Søk her