Service Crew og Service Manager

Radisson Hotel Haugesund

Vi utlyser nå stillinger innenfor to hovedkategorier: Service Manager og Service Crew.

Service Manager – Din mulighet til å lede

Vi søker en erfaren og dynamisk Service Manager som vil være en sentral del av vårt lederteam. Dette er en avgjørende lederstilling der du vil fungere som Hotellsjefens høyre hånd og stedfortreder, med utvidede ansvarsområder for å overvåke den daglige driften og sikre eksepsjonelle gjesteopplevelser. Som Service Manager vil du spille en nøkkelrolle i å veilede vårt serviceteam, implementere våre høye standarder og bidra direkte til hotellets suksess. Ditt lederskap, dine problemløsningsevner og ditt engasjement for fremragende service vil være avgjørende for å sette tonen for vårt nyrenoverte hotell.

Service Crew – Hotellets ansikt utad (Heltid, Deltid og Ekstrahjelp)

Som en del av Service Crew er du hotellets ansikt utad – den første og siste personen våre gjester møter. Det er du som ønsker gjestene våre velkommen, tar vare på dem mens de er hos oss, og ønsker dem velkommen tilbake når de reiser videre. Vi søker entusiastiske personer til både fulltidsstillinger, deltidsstillinger og som ekstrahjelper uten fast arbeidstid.

Vi er en arbeidsplass som ønsker å ta bransjens inkluderingsansvar på alvor. Hva du har gjort før, eller for den saks skyld hvilke fremtidsplaner du har, betyr lite. Huller i CV-en er underordnet. Det som betyr noe er hva du vil gjøre for våre gjester og dine kollegaer mens du er hos oss. Å ha gått noen uvanlige veier i livet kan gi kunnskap, klokskap, innsikt og erfaring. Er du den som kan gi oss nye perspektiver? Våre absolutte krav er at du bidrar til positivitet og at du yter ditt beste.

Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:
Som Service Crew vil mat- og drikkeservering, samt det å være et utmerket vertskap, utgjøre en viktig del av din rolle.

  • Generelt vertskap for våre gjester og bistå dem med deres ønsker.

  • Betjening av hotellets lounge og bar.

  • Ansvar for frokostservering på morgenen og dagens middag på kvelden, inkludert tilberedning, servering og rydding.

  • Håndtere bookinger via telefon og e-post.

  • Bistå gjestene ved innsjekk via innsjekkingsautomat.

  • Kassehåndtering og dagsoppgjør.

  • Daglige rutiner og oppgaver i henhold til gjeldende sjekklister.

  • Sikkerhetsrutiner.

Vi tror du som person er:

  • En positiv, smilende og karismatisk person som elsker god service og andre mennesker.

  • Nytenkende, omtenksom og kreativ.

  • Har en brennende lidenskap for å gi fantastiske gjesteopplevelser.

  • Du elsker å hjelpe – gjester og kollegaer, og bidrar til et sunt og godt arbeidsmiljø.

  • Du er arbeidsom, fleksibel og liker å jobbe i høyt tempo og med høy kvalitet i det arbeidet du gjør.

  • Erfaring fra restaurant eller hotell er en fordel, men ikke et krav.

  • Du vil til tider arbeide alene, og vi ønsker derfor søkere over 21 år.

Ønsket oppstart i stillingene vil være august måned da opplæring vil gjennomføres, og forberedelser på hotellet skal utføres.

Lønn etter tariff.

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted