HR konsulent

  • Heltid
  • ENEBAKK, NORGE
  • Publisert: 3 uker siden
  • 2. august 2025

Vil du være med på å lage gode arbeidsplassen til 750 dyktige ansette? Da vil vi ha deg med på laget!

Hos oss blir du med i et flott, lite team preget av høyt engasjement og godt humør. Vi søker deg som er en god lagspiller, og som trives med å jobbe administrativt. Du rapporterer direkte til HR-sjef, og samarbeider tett med den kommunale ledelsen i personalspørsmål.

Arbeidsoppgaver

• personaladministrasjon A-Å
• veiledning av ledere i regelverk innenfor personal/HR
• ansvar for personal- og lederhåndbok med sine rutiner og reglementer
• delta i utvikling og implementering av HR-prosesser og digitale systemer
• ansvar som lærlingkoordinator
• bistand med sykefraværsoppfølging
• kvalitetssikre arbeidsavtaler
• andre HR-oppgaver etter behov

Kvalifikasjoner

• minimum 3-årig relevant høyre utdanning på bachelornivå, relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
• kompetanse og erfaring innen personal/HR
• god digital kompetanse

Personlige egenskaper

• god på kommunikasjon og samarbeid
• evne til å arbeide grundig, selvstendig og systematisk
• tillitsvekkende relasjonsbygger
• trives med å jobbe i høyt tempo

Vi tilbyr

Hos oss er det plass til å vokse. Vi satser på din personlig og faglig utvikling og vekst. I en mellomstor kommune vil du ha mulighet til å jobbe med spennende og varierte oppgaver. Vi tilbyr mulighet for hjemmekontor, med ønsker også at du er opptatt av å være fysisk tilstede for å bli kjent med våre ledere og organisasjonen.

    Kontaktinformasjon

    Berit Albrecht, +47 932 69 970

    Arbeidssted

    Prestegårdsveien 4
    1912 ENEBAKK

    Nøkkelinformasjon:

    Arbeidsgiver: Enebakk kommune

    Referansenr.: 4989628582
    Stillingsprosent: 100%
    Fast
    Søknadsfrist: 03.08.2025

    Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


    Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

    Jobbsted