VIl du bli en del av vårt kundeserviceteam?

  • Heltid
  • , NORGE
  • Publisert: 3 dager siden
  • 28. juni 2025

Adecco Norge AS

 

Er du en serviceinnstilt og løsningsorientert person med erfaring fra kundesenter? Har du evnen til å orientere deg raskt i produktkataloger og digitale systemer? Da vil vi høre fra deg!

I denne rollen vil du være kundens første kontaktpunkt og sikre at alle henvendelser blir håndtert profesjonelt og effektivt. Du vil håndtere forespørsler via telefon, e-post, kundeapp og HubSpot. 

 

Typiske oppgaver inkluderer:

  • Motta og registrere bestillinger
  • Besvare etterlysninger og spørsmål
  • Håndtere klager og andre kundehenvendelser

 

Vi ser etter deg som:

  • Har erfaring fra kundesenter og trives med kundekontakt på telefon
  • Yter utmerket kundeservice og har en løsningsorientert tilnærming
  • Er uredd, fremoverlent og har et ønske om å ta til deg ny kunnskap
  • Er effektiv, nøyaktig og rask til å sette deg inn i nye systemer og produkter
  • Kan starte snarest

 

Arbeidstid:
07:00–15:00 eller 08:00–16:00

 

Vi tilbyr:

  • 100% stilling fra snarest med varighet på 3 måneder
  • Et hyggelig og dynamisk arbeidsmiljø i Bergen Vest

 

Er du interessert? Da ser vi frem til å høre fra deg! Send søknad via link til høyre, med CV og gjerne et lite søknadsbrev. Kandidater vurderes fortløpende. 
Skulle du ha noen spørsmål? Ta kontakt med Katrine Grotle Senior HR-konsulent/Rådgiver, via mail katrine.grotle@adecco.no eller per telefon 99500316

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted